• Anonym (Ensam)

Tjocka killar chanslösa?

Hej! Jag längtar efter kärlek men det är svårt att hitta när man är av modell större och väldigt blyg, är jag chanslös eller hur ska jag bära mig åt?

• Svar på tråden Tjocka killar chanslösa?
  • jashrinah

nej då det är inte alls svårt , man måste bara leta efter rätt tjejer ! 

• La Lola

Jag har alltid valt rundare killar före normalviktiga.
    Men personligen har jag nog lite svårt för blyghet.

Men jag är säker på att det finns nån för alla.
    Man måste bara leta på rätt ställe.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Inte chanslös!)

Jag tror också att blygheten är ett större problem än övervikten. Titta dig omkring så upptäcker du att det finns gott om större personer som har en fin relation till en partner. Försök att träna dig i att ta kontakt med tjejer och övertyga dig själv om att du är en toppenkille! Om du utstrålar att du är nöjd med dig själv och fokuserar på att ha trevligt ihop med tjejen - då tror jag att du ökar dina chanser avsevärt att träffa någon.

Jag känner för resten en rejält överviktig kille som träffade sin tjej ute. Det var hon som kom fram till honom och gav honom sitt telefonnummer för att hon tyckte att han verkade så trevlig! Stå på dig och tänk på alla dina goda kvalitéer så kommer andra att se dem också! 

• Anonym (Ensam)

Hur ska man bära sig åt det? :(

• pluvdo

Om du ar valdigt blyg sa kanske internet ar ett bra stalle att traffa nagon pa.

• Anonym (Ensam)

Jag har svårt för det också då det känns som att jag inte är tillräckligt bra för någon...

• La Lola
    Anonym (Ensam) skrev 2013-03-18 20:13:37 följande:
    Jag har svårt för det också då det känns som att jag inte är tillräckligt bra för någon...
    Varför tror du så dåligt om dig själv?
  • Anonym (Ensam)

Jag vet inte, jag gillar det lugna livet, festar aldrig och sitter hellre hemma med en bra film än att gå ut så det känns som att potentiella partners skulle skämmas för mig, att deras umgängeskretsar inte skulle tycka om mig och så.

• La Lola
    Anonym (Ensam) skrev 2013-03-18 20:22:13 följande:
    Jag vet inte, jag gillar det lugna livet, festar aldrig och sitter hellre hemma med en bra film än att gå ut så det känns som att potentiella partners skulle skämmas för mig, att deras umgängeskretsar inte skulle tycka om mig och så.
    Men det finns ju många tjejer som gillar precis det där.
Svar på tråden Tjocka killar chanslösa?