• Anonym (Anna)

Bio-oil...

Har köpt mig en bio-oil då, den lilla flaskan (60ml). Och det står att man ska använda den 2 gånger om dagen i 3 månader. Men räcker verkligen den lilla flaskan i 3 månader om man användere den 2 gånger om dagen?! Räckte den för er? Och var ni nöjda med resultatet (mot bristningar)?

// Anna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-18 23:51
    Ni som har använd bio-oil mot bristningar: Räckte den lilla flaskan (60ml) i tre månader om man använde den 2 gånger om dagen? Eller använde ni den kanske 1 gång om dagen eller kanske ännu färre gånger??

Tacksam för svar på denna fråga!
  • Svar på tråden Bio-oil...
  • Anonym

Jag använder det på mina missfärgningar (solat en del solarium) och så använder jag det på mina porer i ansiktet. Funkar skitbra!! 

Porerna minskar efter första användning av medlet. Skitbra säger jag bara.  

• Helena 38

Har hört att den ska va bra på ärr. Någon som vet? Vad kostar den?

• Anonym (Anna)
    Helena 38 skrev 2013-03-19 10:06:41 följande:
    Har hört att den ska va bra på ärr. Någon som vet? Vad kostar den?
    Ja den är också bra mot ärr. Ca 120kr tror jag Finns på apoteket och Life-butiker.
  • Anonym

Funkar den även om man har fet hy i ansiktet?

• Anonym
    Anonym skrev 2013-03-20 11:28:51 följande:
    Funkar den även om man har fet hy i ansiktet?
    Ja jag har fet hy med. lägg den oljan i ansiktet där du har porer och ha det i några timmar och sedan tvätta bort det, eller över natten som jag brukar. Funkar verkligen bra :)
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-20 13:46:53 följande:
    Ja jag har fet hy med. lägg den oljan i ansiktet där du har porer och ha det i några timmar och sedan tvätta bort det, eller över natten som jag brukar. Funkar verkligen bra :)
    Tack! Fungerar den även mot ojämn hudton och akneärr?
  • jackyyouknow
    Anonym skrev 2013-03-20 13:48:54 följande:
    Tack! Fungerar den även mot ojämn hudton och akneärr?
    Ja. Läs mer om Bio-Oil på deras hemsida: http://www.bio-oil.com/sv/
     Istället för at fråga oss  .______.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Anna) skrev 2013-03-18 23:35:04 följande:

Ni som har använd bio-oil mot bristningar: Räckte den lilla flaskan (60ml) i tre månader om man använde den 2 gånger om dagen? Eller använde ni den kanske 1 gång om dagen eller kanske ännu färre gånger??

*puff.

Ingen som har ett svar på denna fråga?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Anna) skrev 2013-03-18 23:35:04 följande:

Läst 276 gånger, men ingen som svarat på denna fråga :(
    *puff.
Svar på tråden Bio-oil...