Vad tänder en partner?
Känner igen mig i en sak som skrivits några gånger av kvinnor och män här. Jag och min fru varit tillsammans sedan tidig sommar 2008. Både hon och jag kom från sexlösa förhållanden. Vi bröt inte för varandras skull utan det var nyligen slut för båda. MASSOR med sex i början. MASSOR. Inget konstigt, de flesta har det.
Vi berättade för varandra vad vi tyckte om och vad som ALLTID drog igång på alla cylindrar. Ingen av oss hade "märkliga" saker såsom rulla i chockladsås och sen i kokos... Stora blöjor som man ville att den andra skulle byta...
Jag har min sak i helarakade kvinnor. Har blivit galet kåt av det i hela mitt 35-åriga liv. Har inget med barn att göra. Första gången jag och min blivande hade sex var hon helrakad och det bara skrek YES i mig.
Snart fem år senare tycker hon lika mycket om känslan av att vara rakad. Det är snyggt och skönt, och hon känner sig fräsch. Bonusen i det hela är att det är precis det hennes make tycker mest om i hela världen när det gäller sex och det tänder honom varje gång.
Problemet är att nu gör hon det alltid dagen efter vi haft sex. Vi har tyvärr inte sex så ofta, kanske en gång i månaden. För min del betyder det att jag har sex med en "långhårig" fru, och sen får jag ligga i sängen bredvid en helt nyrakad fru när hon inte är ett dugg intresserad.
När jag pratat med henne om det och hur förnedrande det känns för mig blir hon bara irriterad, och säger att raka sig gör hon bara för sin egen skull.
I mitt liv handlar det om rakning, men det kunde vara vad som helst. Jag tycker inte att man gör så här, och det skulle aldrig falla mig in att göra så här själv. Ta den sak min fru tänder mest på och ordna det dagen efter vi haft månadens sex. Man känner sig förnedrad.