• Anonym (app)

bästa sex appen

vet du om någon bra sex app till android? vill gärna ha flera tips.

• Svar på tråden bästa sex appen
  • Anonym (app)

om nån vet nån bra kama sutra, olika ställningar eller något roligt sex spel som man kan ha roligt med tillsammans med sin partner.

• Anders 386

Kolla RFSU, dom har en kul app som par kan använda. Men tyvärr, som vanligt - finns inte till Windows. Tungan ute

• Emelie 1987
    Anders 386 skrev 2013-03-20 11:45:08 följande:
    Kolla RFSU, dom har en kul app som par kan använda. Men tyvärr, som vanligt - finns inte till Windows. Tungan ute
    Verkar inte finnas till Symbian heller. :p Däremot får Android och iOS allt det trevliga... alltid.
    En man, två barn, tre älsklingar
  • Anonym (app)

har laddat ner båda nu. ska se till att min partner ska ladda ner rfsu appen. foreplay appen gillar jag skarpt. kan lägga in egna saker också har jag för mig. tips på vad man kan lägga till?

• Love Is In The Air
    Anonym (app) skrev 2013-03-20 16:55:00 följande:
    har laddat ner båda nu. ska se till att min partner ska ladda ner rfsu appen. foreplay appen gillar jag skarpt. kan lägga in egna saker också har jag för mig. tips på vad man kan lägga till?
    Jag har inga idéer på vad ni kan lägga till, vet ju inte hur mycket ni är villiga att göra.. Men iaf jag och sambon har tagit bort några grejer.. Vi båda hatar fötter tex så allt liknande ''sug på partners tår'' gick bort direkt och så tyckte vi det blev lite mycket grejer med is, så vi har plockat bort några såna..
  • Anonym (app)
    Love Is In The Air skrev 2013-03-20 17:10:18 följande:
    Jag har inga idéer på vad ni kan lägga till, vet ju inte hur mycket ni är villiga att göra.. Men iaf jag och sambon har tagit bort några grejer.. Vi båda hatar fötter tex så allt liknande ''sug på partners tår'' gick bort direkt och så tyckte vi det blev lite mycket grejer med is, så vi har plockat bort några såna..

Love Is In The Air skrev 2013-03-20 17:10:18 följande:

har också för mig att det var en del saker man kan ta bort. får fundera ut lite saker och frågor man kan ställa till varandra.
  • paret

Fy såna behörighetskrav foreplay har, aldrig vi laddar ner sånt, rfsus blommor och bin är nästan lika illa, usch

• Anonym (foreplay)
    paret skrev 2013-03-22 00:05:13 följande:
    Fy såna behörighetskrav foreplay har, aldrig vi laddar ner sånt, rfsus blommor och bin är nästan lika illa, usch
    Då antar jag att ni inte använder facebook heller? Den hade betydligt fler rättigheter än foreplay.
Svar på tråden bästa sex appen