• Äldre 19 Mar 23:37
    7713 visningar
    10 svar
    10
    7713

    Har någon testat passkort.se?

    Vet inte var denna fråga passar bäst.

    Behöver förnya körkortet, och undrar om någon har  testat passkort.se. där man laddar upp sitt foto och får det utskrivet och hemskickat i godkänt format.

    Är de seriösa?

    Anledningen till att jag frågar är att det inte går att skicka en fråga i deras frågeformulär på hemsidan. Det går inte att fylla i, och det är där man hör av sig om fotona man får inte är godkända trots att de lovar att de skall vara det. Känns ju inte så seriöst med ett företag som har ett icke fungerande frågeformulär på sin hemsida........

  • Svar på tråden Har någon testat passkort.se?
  • Äldre 19 Mar 23:40
    #1

    Enligt allabolag.se är det registrerat 2013 så den är ju relativt ny.

  • Äldre 19 Mar 23:42
    #2

    www.marcusengstrom.se/webbyra_boras.php

    Här har du en mailadress till ägaren av passkort.se

  • Äldre 19 Mar 23:42
    #3

    Telefon nummer fanns också såg jag :)

  • Äldre 20 Mar 09:52
    #4

    Jag beställde därifrån till mitt förra körkort, funkade jättebra.

  • Äldre 21 Mar 19:07
    #5

    Vi tackar Bebbe2006 som upptäckt att vårt kontaktsformulär inte fungerade på vissa webbläsare. Problemet är nu åtgärdat!

  • Äldre 24 Mar 22:30
    #6

    Ok, tack för hjälpen!

  • Äldre 26 Mar 12:13
    #7

    Åkej, det här är kanske lite korkad fråga, men nu för tiden måste man väl bli fotograferad både för pass och körkort där man ansöker om pass eller körkort?

  • Äldre 26 Mar 18:58
    #8
    Pitepalt skrev 2013-03-26 12:13:20 följande:
    Åkej, det här är kanske lite korkad fråga, men nu för tiden måste man väl bli fotograferad både för pass och körkort där man ansöker om pass eller körkort?

    Tror det bara är när man ska köra upp för körkort som man måste fota sig där. Behöver man förnya det kan man skicka med ett eget foto.

    Däremot vid pass tror jag man måset fota sig i samband med ansökan, i alla fall om det gäller ett svenskt pass.  
  • Äldre 16 Apr 12:36
    #9

    Jag har har fotat körkortsfoto själv och till många andra, det enda som behövs är ju vit bakgrund :) bor du i Sthlm kan jag komma hem till dej o görat! Tar 400 Kr. Är mammaledig egentligen men kul o komma ut o göra lite småjobb:) strandsfoto.nu (info@strandsfoto.nu)

  • Äldre 14 Oct 11:12
    #10

    HEJ!!BEHÖVER MKT SNART FOTON TILL KÖRKORT & NORDEA ID-KORT.KAN TA SELFIES SJÄLV.MEN HAR INGEN SKRIVARE.LITAR INTE PÅ PASSFOTO.NU 99 KR.BOR I NACKA.HANDIKAPPAD.KAN EJ TA MIG UT.VART SÄNDA B R A SELFIES OCH FÅ SERIÖSA FOTON TRYGGT I NACKA/STOCKHOLM Å ALLT VIA SMART-PHONE & EV.REKOMMENDERADE BREV SOM MIIT OMBUD KAN HÄMTA?MVH / RUNE

Svar på tråden Har någon testat passkort.se?