• desperatehousewife

hur fort lån swedbank? snabba svar :/

Hej, ska göra en operation och behöver ta ett lån på 30tusen för de, har fått lånelöfte från ett kredit företag men nu vart de strul då de skickat fel papper och de va allmänt otrevliga så vill inte ha lånet hos de, men de värsta är att jag måste betala in pengarna i morgon eller senast på fredag, 

så min fråga är om jag går in på banken (bor på liten ort) kan jag då få lånet direkt eller är det några väntetider? Brinner verkligen i knutarna här. annars måste jag ha de hos världens sämsta kredit företag eller vad det heter, :(  

• Svar på tråden hur fort lån swedbank? snabba svar :/
  • ex ungue leonem

Inte hinner du få pengarna så lånet kan betalas på fredag.

Vill du läsa min blogg?
  • The Cheshire Cat

Du kan nog få lånet samma dag om du har inte har ekonomiska förhinder. Jag fick omgående (ca 1 timma) beviljat kortkredit på 20 tusen utan problem då jag gick in och ansökte om det på swedbank, trots att de inte fick tag i någon bankperson på min lokala bank som kunde gå i god för mig. 

Jag tror generellt inte < 100k är något problem överhuvudtaget att få lån för om man inte råkar ha skulder redan. 

Only the insane equate pain with success.
  • NLAL

Jag sökte lån (medlemslån) igår, 20 minuter efter mitt samtal så fanns alla papper redo att skriva på och pengarna redo att överföras till mitt konto. Bor också på mindre ort.

• desperatehousewife

absolut inga skulder eller lån sedan tidigare och min pappa kommer att stå med på lånet då jag inte är fast anställd

• The Cheshire Cat
    desperatehousewife skrev 2013-03-20 20:35:27 följande:
    absolut inga skulder eller lån sedan tidigare och min pappa kommer att stå med på lånet då jag inte är fast anställd
    Gå till banken, skulle bli ytterst förvånad om du inte får lånet beviljat då. Banker tjänar pengar på att låna ut pengar; De vill låna ut och om det inte råder några tvivel om att de kommer få tillbaka sina pengar med ränta så finns ingen anledning för dom att inte bevilja lånet. 

Jag är tveksam att du ens behöver säga vad du ska använda pengarna till om du "bara" ska låna 30 000, du kan nog uppge du ska köpa en ny bil eller vad som helst om de frågar. 
  • desperatehousewife

okej, ja jag vill absolu ha lånet hos swedbank nu då jag fick så dåliga vibbar av de andra.
    men får jag pengarna direkt om de blir beviljat?

• ex ungue leonem
    desperatehousewife skrev 2013-03-20 20:45:34 följande:
    okej, ja jag vill absolu ha lånet hos swedbank nu då jag fick så dåliga vibbar av de andra.

Det får du fråga banken
    Vill du läsa min blogg?
  • The Cheshire Cat
    desperatehousewife skrev 2013-03-20 20:45:34 följande:

Du har tillgång till pengarna så snart lånet är beviljat.
Svar på tråden hur fort lån swedbank? snabba svar :/