Vad tycker ni tjejer om väl tränade killar?
Har alltid undrat vad ni tjejer tycker om killar med muskler? inte för stora body builders nu :)
Har alltid undrat vad ni tjejer tycker om killar med muskler? inte för stora body builders nu :)
Vad finns innanför pannbenet då?
Jag menar nu inte utsidan..de skall inte vara helt tomma på insidan...muskler uppfyller inte allt om inget finns innanför pannbenet
Tycker det är fint om man inte har för mycket men absolut inget jag ens bryr mig om egentligen, var tillsammans med en lite överviktig kille och jag tyckte han var så mysig.. kramade en killkompis som var jättetränad sen och tyckte det var så.. hårt ungefär :/ personligheten går först tycker jag för då blir personen så mycket finare enligt mig iallafall
Väl tränade? Ja jag tycker det är bra att de är dresserade ordentligt.
Det är inget jag bryr mig om.
Nej tack för min del.
Allt annat lika tror jag kvinnor föredrar att mannen är i god fysisk form. Det omvända vore konstigt.
Väljer man att visa en bild på en kropp så kommer det bli väldigt många olika svar. Anledningen är att de inte tittar på en "vältränad" kropp utan säger om de gillar exakt den kroppen just exakt nu.
Hoppas kvinnor inte tänder på särskrivare.
Snyggt att se på, men inget att leva med. Hade en sådan en gång, hela livet kretsa kring hans träning, utseende och matvanor. Otroligt jobbigt..