Varför får jag så illaluktande flytningar? Stinker ju!
Jag hade bakteriell diagnos (tror det stavas så?!) för ca 2 år sedan, kommer ihåg va det stank genom kläderna, fick något utskrivet av BM och det var över på ett par dagar.
Sen i höstas hände samma sak, men jag skulle iväg på fest på kvällen (det var en lördag och jag kunde inte ringa BM förens måndagen) så jag stoppade in in tampong för att det inte skulle lukta under kvällen. Efter två dagar med tamponger (måndagen) så va den lukten borta?! BM hade sagt att bakteriell diagnos inte går över av sig själv?!
Men sen nu så har det blivit så igen - en gång i januari, februari och sen för en vecka sedan. Har alla gånger använt tampong då under två dagar och sen har det varit borta.
Måndag tills igår har vi bara haft oralsex och det har inte luktat något.. sen kom han i mig igårkväll och va händer inte? Jo jag sitter här med ett stinkande underliv IGEN.
Blir galen på det här. Den här killen (numera sambo) träffade jag i somras och jag undrar om det kan vara så att hans sperma helt enkelt ändrar ph-balansen i mitt underliv och det är därför jag får illaluktande flytningar? Men saken är den att vi har sex ca två gånger om dagen så om det berodde på han sperma så borde väl jag å andra sidan gå runt och stinka jämt och inte bara nån gång i månaden?
Va ska jag göra åt det här? Funderar på att använda mig av lactal men det kan jag väl inte gå och använda hur ofta som helst?