• Familia

BH i stor storlek - Malmö

Någon som vet var man kan köpa BH i stor storlek i Malmö?

Jag har 90D och hittar ingen affär som säljer det.

Jag gillar bara vadderade BH:ar och de jag har hittat i 90D är sådana där tunna sladdriga BH:ar.

Hjälp!     

• Svar på tråden BH i stor storlek - Malmö
  • älskarlivet81

I Åkarp utanför Malmö finns en butik som har större storlekar tror jag, kvinnligt under eller något sådant heter den har jag för mig.

• Edda2

Jag har 90G och köpte min på Triumph.
    Fick bra hjälp i affären och hitta en som passade jätte bra. Gillar inte heller de tunna.

• Edda2

De kostar ju några 100 men vill inte ha en "mormorbh" som jag kallar dom haha.

• Klick

Twilfit har snygg bh i stora storlekar, sedan finns det en jättebra underklädesaffär på gågatan som heter la leia och de säljer alla storlekar från a-ikupa!

• dicny
    MissJane skrev 2013-03-21 17:56:54 följande:
    Finns change i Malmö?
    Om inte så går det att handla på deras hemsida! De är rätt dyra men har väldigt fina bhar tycker jag. http://change.com/se/
  • Familia
    Edda2 skrev 2013-03-21 17:08:09 följande:

Edda2 skrev 2013-03-21 17:08:09 följande:

Hahahaa Mormonbh! Ja, men det är väl typ det man inte vill ha. :) Tack för alla tips!!
  • Kazzy

Change finns i lund, på nova.
    Kvinnligt under har stora storlekar, men är väldigt dyra.    

La Leia som någon nämde är också väldigt dyra.

Change är absolut vad jag vet den butik där underkläderna kostar minst.       

• msmalin

90d tycker jag att jag sett både på Lindex och kappahl. Annars twillfit.
    Och det är fina Bhar och vadderade. Långt ifrån tantiga.

Svar på tråden BH i stor storlek - Malmö