• Joso

Abra kadabra lekland i Skärholmen?

Har sökt som en galning på nätet efter en hemsida med information och priser, samt lite bilder men hittar ingenting någonstans! Så jag frågar här, är det någon som varit där? Vad tyckte ni? Passar det barn från 4 år till 10 år? Vad kostade det? Fick man som förälder vara med där inne, eller lämnar man bara in barnen (barnvakt)? Tacksam för snabba svar!

?Sara 2003 & Noel 2007 & bebis 2013? blogg- www.hannsan.wordpress.com
  • Svar på tråden Abra kadabra lekland i Skärholmen?
  • Joso
    mrsStatham skrev 2013-03-21 19:41:13 följande:
    Första träffen på google: www.barnsajten.se/aktiviteter-for-barn/soderm.../ Andra träffen på google: www.dotoday.se/sv/stockholm/abra-kadabra/4443... Får man fråga på vilket sätt du "sökte som en galning"? 
    Bara två saker är oändliga

mrsStatham skrev 2013-03-21 19:41:13 följande:
    Första träffen på google: www.barnsajten.se/aktiviteter-for-barn/soderm.../ Andra träffen på google: www.dotoday.se/sv/stockholm/abra-kadabra/4443... Får man fråga på vilket sätt du "sökte som en galning"? 

Antagligen på samma sätt som du, då ingen av länkarna ens funkar för att gå in på deras hemsida.. Du har ingen egen erfarenhet att dela med dig av?
  • mrsStatham

På sidorna finns all information du bad om. Det stod lite information, det fanns bilder, priser.
    Det stod att det var gratis för föräldrar och det stod hur länge man fick vara där.

Anledningen till att länken till företagets hemsida inte fungerade är väl att domänen inte finns längre. 
    Eftersom stället tydligen inte finns kvar enligt inlägg #2. 

• Joso

Jag har kollat in dina länkar, tack för dom. Jag har sökt själv, men hittade då inte vad jag sökte. Ber om ursäkt om mitt sätt att uttrycka sig störde dig. Leklandet abra kadabra finns kvar, då är det väl hemsidan som inte gör det..

Svar på tråden Abra kadabra lekland i Skärholmen?