Denna olyckliga kärlek äter mig inifrån
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, men jag kommer inte över mitt ex trots att det är MER än ett år sedan han lämnade mig. Jag försöker, men det går inte. Jag behöver nog nån slags hjälp. Går i terapi, men tycker inte att det har hjälpt alls. Jag mår skitkasst pga detta.
Jag känner mig fullständigt hjärntvättad. Tänker på honom konstant, knappt minuter emellan gångerna. Det är helt omöjligt för mig att fungera normalt och jag lider verkligen av det. Tankarna gäller allt möjligt, från sånt han sa och gjorde till vad han har för sig nu, vem han är med osv. Jag håller på att grubbla ihjäl mig och det tar aldrig slut.
Jag känner mig som besatt. Hur FAN slutar jag tänka på honom?! Jag har försökt med allt möjligt, men jag har ingen kontroll över detta. Det är fan inte normalt att tänka på exet så mycket och inte lyckas gå vidare efter så lång tid, jag vet det. Jag MÅSTE ha hjälp, men vet inte hur. Tänk om det inte finns nån hjälp och jag alltid måste ha det såhär? Då står jag inte ut. Det känns som att tankarna har fastnat i huvudet på mig och jag måste operera ut dem. Jag kommer inte längre ihåg hur det var att inte tänka på honom konstant. Snälla låt mig bli fri!
Orkar inte ha det såhär mer...