Drömtydning, kan du?
Hej,
finns det någon här inne som är bra på att tyda drömmar? Jag har nämligen en dröm som kommer tillbaka igen och igen och igen. Det är inte mycket som händer. Och den är inte särskilt spännande..
Men jag drömmer iallafall att jag helt plötsligt är på en strand. Jag har en lång lätt "strandklännig". Tar av mig skorna och bär dom i handen och går längs med stranden så att att vattnet från vågorna liksom sköljer över mina fötter. Plötsligt är jag i en stad istället, och går barfota på gatorna. Skorna har jag fortfarande med mig, bärandes i höger hand. Det är inte sverige jag är i, i drömmen. Det känns inte som det. Jag känner inte igen någonting. Asfalten på gatorna är varm och sanden är kritivt. Och där går jag. Bara går och går tills jag vaknar. Jag verkar inte leta efter någon eller något, utan jag bara går.
Vad ska jag tolka detta som? Varför kommer den tillbaka så ofta? Minst en gång i veckan, men oftast många fler gånger.. Någon som har några teorier. Jag tror på att drömmar har en viss mening, annars hade man inte drömt dom. Men jag vet inte hur jag ska tolka det här?!
Hade varit roligt om vi hade kunnat göra det här till en drömtydningtråd också. Dela med oss av våra drömmar och försöka hjälpa varandra att tyda dom?