• Anonym (Sex)

Vad är viktigt för bra sex för er tjejer ? Storleken hur dom gör eller annat?

Jag har gått ur ett 7 årigt långt förhållande för några månader där jag tyckte sexet var bra. Han hade normal storlek på snoppens lite över medel skulle jag tro. Det som var bra med sexet var att han visa att han var kåt och man märkte det på han . Dessutom lät han lite alltså stöna. Inte överdrivet men lagomt. Så liksom rörde han sig och man bara kände att han njöt. Så vart besviken nu när jag hade sex för första gången efter honom. Han hade stor och tjock snopp som visst är skönt men han var så tråkig och dålig annars. Jag märkte inte ens på han att han kom. Inge lju inget och han var stel som en pinne och tyst. Kände liksom inte av hans kåthet. Uch vad besviken jag blev. Hoppas som flesta killar är bra annars kommer jag ju bara blo besviken och tycka alla är dåliga i jämförelse . Iaf min slutsats är att storleken har inte så stor betydelse det är faktiskt mer hur mannen är när man har sex . Visst en pytte liten snopp är ju Inge kul men så länge den är normal och killen är duktig så är det bättre än en stor . Vad tycker ni andra tjejer ? Ni killar får oxå svara om ni vill

• Svar på tråden Vad är viktigt för bra sex för er tjejer ? Storleken hur dom gör eller annat?
  • Anonym (Sex)

Ingen med synpunkter på detta ?

• helene 355

Håller med, hur man kysser, smeker, låter, smakar, samspelar tillsammans är viktigare än storleken :D

• Anonym (tjej)

Viktiga saker: - Att det känns att killen tycker om en, inte bara är attraherad - Att det märks att killen är upphetsad, han låter och rör på sig - Att det man gör får effekt - Att man märker tydligt när han kommer - Att han inte har så stor att man får ont eller onormalt liten, längd 12-18, omkrets 9-14 är bäst. - Att han känner på sig lite vad man vill, ger man ett lätt tryck åt ena hållet ska han flytta sig etc De flesta killar jag haft sex med misslyckas på de flesta av dessa. En fick in alla.

• Anonym

Tänker du på ditt egna beteende?
    Första gången är ju sällan bra med någon ny.

Men självklart är allt rynt om viktigt. De flesta tjejer kommer ju inte av enbart penetrering.   

• Anonym (Sex)
    Anonym skrev 2013-03-22 12:11:08 följande:
    Tänker du på ditt egna beteende? Första gången är ju sällan bra med någon ny. Men självklart är allt rynt om viktigt. De flesta tjejer kommer ju inte av enbart penetrering.   

Anonym skrev 2013-03-22 12:11:08 följande:
    Tänker du på ditt egna beteende? Första gången är ju sällan bra med någon ny. Men självklart är allt rynt om viktigt. De flesta tjejer kommer ju inte av enbart penetrering.   

för var inte grejen att komma utan stt va det skönt vara kåt och upphetsad. Jag visar att det är skönt rör mig osv å stönar automatiskt . Han var stel och jag liksom drog upp han flera gånger för han skulle komma djupare i mig men han fatta inte vinken och var bara stel och tråkig typ det sämsta sex jag haft
  • Anonym

Låter ju som du fick napp på någon som var grymt tråkig i sängen... :P tror faktiskt du bara hade otur! Har inte varit med om någon som varit så tråkig.. man vill ju känna sig åtråvärd och se det på honom oxå att han "vill ha en" :D

Storleken spelar till viss del roll.. det känns ju mer om den är lite större såklart.. Men sen värderar jag någon som kysser, smeker och bara är härlig i sängen än någon med jättedase som är hur tråkig som helst.. såklart!

• Peter37

Den kvinna som får mig får också en stönande man som visar med stenhård kuk vad jag vill och gillar..låter gör väl alla?eller?inte överdrivet men lite lagom..du lär garanterat märka när jag sprutar...då låter jag och ...ja..sprutar så det känns...
    ni vet hur ni hittar mig..
    kram på er

• Anonym (Tips? Idéer??)

Jag har mer sexuell aptit än min sambo.. så frustrerande! Jag vill gärna varje dag, ibland flera snabbisar på samma dag, fast det klarar han inte av.. han nöjer sig med 1-2 gånger i veckan. blir extra besviken/arg/ledsen när han onanerar då jag inte är hemma.. då känns det bara, Jaha!? Varför duger det inte att vänta tills jag kommer hem nästa dag istället? Så j*vla trött på att bli avvisad och besviken så nu har jag gett upp, varför ska jag ställa upp såfort han har lust? Det kan han glömma..! Nej han kan då gott sitta och runka ist om det är så jvla kul!

• Peter37
    Anonym (Tips? Idéer??) skrev 2013-03-23 00:33:51 följande:
    Jag har mer sexuell aptit än min sambo.. så frustrerande! Jag vill gärna varje dag, ibland flera snabbisar på samma dag, fast det klarar han inte av.. han nöjer sig med 1-2 gånger i veckan. blir extra besviken/arg/ledsen när han onanerar då jag inte är hemma.. då känns det bara, Jaha!? Varför duger det inte att vänta tills jag kommer hem nästa dag istället? Så j*vla trött på att bli avvisad och besviken så nu har jag gett upp, varför ska jag ställa upp såfort han har lust? Det kan han glömma..! Nej han kan då gott sitta och runka ist om det är så jvla kul!

Är avis på din sambo som har dig..vet han om hur mkt sex du vill ha?han kanske inte fattar att du är kåt ofta..runkar gör man vilket som,men visa honom hur kåt du är så måste kuken styvna och han tända till,annars är han död gissar jag
  • Anonym (Tips? Idéer??)
    Peter37 skrev 2013-03-23 00:41:12 följande:

Är avis på din sambo som har dig..vet han om hur mkt sex du vill ha?han kanske inte fattar att du är kåt ofta..runkar gör man vilket som,men visa honom hur kåt du är så måste kuken styvna och han tända till,annars är han död gissar jag
    ja, det kan han inte missat, frågar rätt ut om vi ska ligga eller bara börjar smeka och kyssa/mysa med honom, och han blir hård, men om vi har sex för tätt in på så kan han inte komma alt. han kan inte bli hård, eller så märker man på han att han hellre vill sova (om det är på kvällen)
Svar på tråden Vad är viktigt för bra sex för er tjejer ? Storleken hur dom gör eller annat?