Vad är viktigt för bra sex för er tjejer ? Storleken hur dom gör eller annat?
Jag har gått ur ett 7 årigt långt förhållande för några månader där jag tyckte sexet var bra. Han hade normal storlek på snoppens lite över medel skulle jag tro. Det som var bra med sexet var att han visa att han var kåt och man märkte det på han . Dessutom lät han lite alltså stöna. Inte överdrivet men lagomt. Så liksom rörde han sig och man bara kände att han njöt. Så vart besviken nu när jag hade sex för första gången efter honom. Han hade stor och tjock snopp som visst är skönt men han var så tråkig och dålig annars. Jag märkte inte ens på han att han kom. Inge lju inget och han var stel som en pinne och tyst. Kände liksom inte av hans kåthet. Uch vad besviken jag blev. Hoppas som flesta killar är bra annars kommer jag ju bara blo besviken och tycka alla är dåliga i jämförelse . Iaf min slutsats är att storleken har inte så stor betydelse det är faktiskt mer hur mannen är när man har sex . Visst en pytte liten snopp är ju Inge kul men så länge den är normal och killen är duktig så är det bättre än en stor . Vad tycker ni andra tjejer ? Ni killar får oxå svara om ni vill