Cavilipo fungerar/ inte fungerar?
Hej! Nu har jag arbetat med cavilipo på Tumba Lipo Kliniken (www.mybody.nu) sen sommaren 2012. Jag har innan jag började arbeta med just Cavi-lipon prövat flera icke kirurgiska medel, bla laser och velashape. Jag såg inga märkbara resultat som jag la 9000kr för. Jag förstår inte hur man kan ha mage att arbeta med behandlingar som inte ger resulat och ta tusenlappar för inget. Det jag kan garantera är att alla med underhudsfett kan behandla sig med cavilipo, men man bör hitta en duktig teraput. Det finns tyvärr dem som är sämre och arbetat bara i vinstsyfte. Mitt mål är att hjälpa mina kunder att nå sina mål. Cavilipo är effekivt och prisvärt (iallafall hos oss). Man kan forma kroppen, ta bort kärlekshandtag, minska magen och celluliter och mycket mer. Hittills har alla som kommit till tumba lipo kliniken fått minst dem garanterade resultaten som cavilipo tekniken lovar (förutsatt att du håller dig till reglerna, dvs träna 30-60min efter varje beh samt inga kolhydrater 24h innan o 48h efter). Man garanteras att minska 0.5 cm per beh. Men dem flesta går ner ca 1-1.5cm per behandling , samt så får ev celluliter en omgåg och blir mindre/ försvinner. Utmärkt även för tex killar som vill deffa/ så att musklerna framhävs mer. Så om det är någon som har testat cavilipo och är missnöjd så är det nog teraputens "fel" och inte teknikens. Välkommna med era frågor. Kontakta även direkt per mail info@mybody.nu Eller gå in på hemsidan för före och efter bilder på mina Kunder. Cavilipo hos Tumba Lipo kliniken ligger på tumba hälsocenter, grödingev49a TUMBA Nära både från söderälje hållet och stockholm. Pendeln tar ca 20min från bägge hållen. Mvh Harmit