• Nillan87

Expedit från Ikea som rumsavdelare ihop med katt..

Ja.. jag förstår om detta kanske är en lite udda fråga/tråd men det är såhär, vi har en expedit hylla från ikea som vi skulle vilja ha som rumsavdelare. Grejen är att vi har två katter, en äldre dam & en yngre skrutt på knappt ett år, hon är ju överallt.

Finns det någon här som har katt & den här inrednings "lösningen"? Tänker mig att den lilla kanske får för sig att hoppa igenom rutorna o välta ur allt som står där, vilket främst kommer att vara filmer.. 

Eller ska man våga testa?

• Svar på tråden Expedit från Ikea som rumsavdelare ihop med katt..
  • Foxtrott

Klart katterna kommer att leka tafatt i hyllan. Men det bör väl inte vara några hinder. Jag har en klumpeduns som välter krukväxterna, klättrar i de väggfasta bokhyllorna och river ut böckerna, kliver omkring i handfaten och välter våra tvålar osv men det är ju sånt man helt enkelt får tugga i sig.

• Pumpkin
    Foxtrott skrev 2013-03-24 13:56:33 följande:
    Klart katterna kommer att leka tafatt i hyllan. Men det bör väl inte vara några hinder. Jag har en klumpeduns som välter krukväxterna, klättrar i de väggfasta bokhyllorna och river ut böckerna, kliver omkring i handfaten och välter våra tvålar osv men det är ju sånt man helt enkelt får tugga i sig.

Ludvig 100520 - enpumpa.blogspot.com - Lillasyster BF 130504
  • Skopan

Köp vanliga bokhyllor o sätt dom med ryggen mot varandra så har ni inte hål rakt igenom

• Klycka

Vänner till mig köpte en expedithylla och fäste panel på ena sidan av den, då blev det hylla på ena sidan och fin "trävägg" åt andra sidan. Visste man inte vad de gjort hade man ingen aning att det var en ikeamöbel de fått aå snygg!

Svar på tråden Expedit från Ikea som rumsavdelare ihop med katt..