Någon som provat det spermievänliga glidmedlet conceive plus?
Hej!
Jag försöker med alla trick jag kan uppbringa för att bli gravid. Har läst att vanliga glidmedel (även dom som inte är spermiedödande) bildar en barriär som är svår eller omöjlig för spermier att ta sig igenom. Står också att även saliv kan ha en negativ inverkan när man försöker bli gravid.
Nu har jag iaf googlat mig till att det finns något som heter "conceive plus" som är ett unikt glidmedel utvecklat av forskare speciellt för att underlätta för spermierna att ta sig fram. Det ska efterlikna kvinnans egna fertila sekret och innehåller magnesium och kalcium som håller spermierna krya och pigga och bidrar till att hjälpa spermierna att simma. Jag beställde en tub, tänkte att det kan vara värt att prova! Vad jag undrar nu är om det är någon som provat denna produkt?
Jag skickar med en länk här nedan om någon vill läsa mer om produkten, dock är den på engelska:
www.conceiveplus.com/
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-22 22:54
Jag vill bara säga att det FUNGERAR! Det tog sig med detta på första försöket för oss och jag är nu gravid, yay! Jag hoppas att jag kan tipsa några fler som också kan dra nytta av den här produkten! Lycka till!