Han har svårt att få stånd
Hej på er
Jag har en fråga till er som kanske kan komma med några tips eller idéer.
Jag har träffat en kille som jag av olika anledningar inte kan träffa regelbundet. Nu är grejen den att vi båda är väldigt sugna på varandra och vi chattar en hel del och lusten är det verkligen inget fel på. När vi väl ses slår det gnistor och vi blir båda rejält kåta.
Vi har setts flera gånger och de två senaste har lett till sex. Första gången hade han svårt att få stånd och han sa att han var lite spänd och nervös, väldigt förväntansfull. Helt ok, det är ju inget märkligt med det. Den senaste gången blev det värre. Jag märkte att han blev frustrerad vilket naturligtvis inte hjälper situationen. Han säger att han normalt aldrig har problem med att få stånd och att hålla det. Han säger att han verkligen tänder på mig och jag tror honom för det märks.
Nu till min fråga. Vad kan jag göra? Ska jag ta upp det och försöka lugna honom så att han inte ska känna press och prestationsångest eller ska jag bara låta det bero? När vi ses, ska jag t.ex. massera honom så att han kanske slappnar av eller ska jag hoppa över förspel så att han inte "hinner" med och börjar oroa sig för att det ska bli likadant igen. Gissar att dettta kan bli en ond cirkel när det händer flera gånger i rad...
Tips från er som har varit med om det tack