Är min mage liten? *BILD*
Jag är gravid och rädd för att min mage är väldigt liten för den vecka jag är i.
Så innan jag säger vilken vecka jag är i tänkte jag fråga vilken vecka ni tror att jag är i?
Jag är gravid och rädd för att min mage är väldigt liten för den vecka jag är i.
Så innan jag säger vilken vecka jag är i tänkte jag fråga vilken vecka ni tror att jag är i?
Glömde posta bild. Suck!
26?
Åh vilken fin mage!
Ser ut som en normal gravidmage! Tycker inte man ska säga om en mage är stor eller liten då det väldigt inviduellt
ca 28?
Din mage sticker inte så långt ut, men den går långt upp ser det ut som. Därför gissar jag att du är ganska långt gången. Vecka 32 kanske?
Prata med din BM om du är orolig. Det är mycket bättre än att lyssna på mobben på FL.
V.36? Ser ut sum livmodern sträcker sig så långt upp den kan
Jag tror du är någonstans mellan vecka 32 och 34.
Min mage var typ så där stor under den tiden, växte inte något heller då dottern lade sig tillrätta och fixerades under den tiden :P
Vilken vecka är du i?
Jag kan säga att jag har sett magar som varit mycket mindre i vecka 40(!!!!!) utan att det varit fel på barnet ;)
Jag chansar på ca v 30
Äh magarna kan se väldigt olika ut. Vissa har små andra stora. Inget att oroa sig för.