• Anonym (smek?)

Kvinnor, runkar ni era män tills de sprutar...?

...och smeker de er fitta tills ni kommer?
    Tungan ute

Jag och min fru har ända från början smekt varandra "hela vägen" som en del av vårt sexande. Jag kan köra förspel på henne och smeka och slicka och suga på hela hennes kropp tills hon är alldeles plaskvåt men i stället för att slicka eller ta henne så smeker jag hennes fitta med fingrarna tills hon kommer. Det är en sällsam och härlig upplevelse att pulla och smeka henne tills det går för henne och se och höra hur hennes upphetsning stegras till hon kommer mot mina fingrar på klittan.

Hon gör samma sak med mig och runkar mig ända tills jag sprutar, utan att använda munnen eller så utan bara sin hand. Det är mycket skönt och annorlunda när min fru runkar än när jag själv gör det och det är rätt läckert att ha ömsesidig onani som en del av "knullandet" och inte bara oralt eller vaginalt.

Hur brukar ni göra, kvinnor? Runkar ni nån gång eller rent av ofta era män tills de sprutar. Eller händer detta aldrig...?
    :)

• Svar på tråden Kvinnor, runkar ni era män tills de sprutar...?
  • Anonym

Nej, för jag är så dålig på det :-/ Orkar inte göra det så fort och länge som krävs för att han ska komma, min hand blir helt avdomnad... Önskar att jag kunde.

• Anonym (smek?)
    Anonym skrev 2013-03-25 21:25:56 följande:
    Nej, för jag är så dålig på det :-/ Orkar inte göra det så fort och länge som krävs för att han ska komma, min hand blir helt avdomnad... Önskar att jag kunde.
    Hehe, min fru klagar faktiskt (efteråt) ibland på att hon blir trött i handen om hon behöver runka i kanske 10 minuter innan jag kommer.

Jag blir också ibland trött i fingrarna av att smeka min fru tills hon kommer. Men jag försöker att aldrig visa det förstås utan det är bara att bita ihop och gnida på...haha...tills slut kommer (!) ju belöningen!

(Man kan ju bli rätt trött i tungan och få ont också när man slickar, det tar ibland uppemot 15-20 minuter innan min fru kommer när jag slickar och då är man rätt öm i tungan dagen efter kan jag säga, det gör ont när man äter, hihi)
  • Anonym (smek?)
    Jasmine 851 skrev 2013-03-25 21:27:56 följande:
    ofta...
    Gott! :)
  • hilfe

Ja absolut!! Händer ganska ofta

• Anonym (smek?)
    hilfe skrev 2013-03-25 21:31:23 följande:
    Ja absolut!! Händer ganska ofta
    Härligt
  • Anonym

haha nej men gud, skulle aldrig hända.

• maercs
    Anonym skrev 2013-03-25 21:40:09 följande:
    haha nej men gud, skulle aldrig hända.
    varför inte?
    Jag är inte ytlig men det är viktigt att du ser bra ut
  • Nyfiken gul

som småbarnsförälder så är det givetvis något som förekommer ganska ofta, om man ska lyckas ha sex över huvudtaget så krävs det ibland lite onani tillsammans.  Kan man inte ha samlag av olika orsaker så är detta ett utmärkt sätt att få en stund tillsammans.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Dixxi

Han smeker mig ofta till orgasm. Själv smeker jag honom som förspel. Jag älskar själva samlaget och tycker att runka tills han kommer är slöseri :)

• rosamonstermedkepsochslipsen

Har hänt mig ett fåtal gånger med mitt ex, dock inget jag uppskattade alls, fett awkward^^

• NyttNamn

Absolut! Gärna!

Pour some sugar on me...
  • Anonym (ja)

senaste i förmiddags runkade jag min kille tills han kom :)

• missan75

Jodå, det händer ibland. Oftast när jag själv inte är supersugen på att ligga själv, för min man kan bara ha sex en gång och måste sedan vänta rätt många timmar. Och jag gillar penetrerande sex.

• Anonym (bläää)

Den tid när jag ibland sysslade med sådant är länge sen förbi. Jag har INGEN längtan efter sådana aktiviteter.
    Hålla på och runka nån....nej, för sjutton. Vill inte!

Svar på tråden Kvinnor, runkar ni era män tills de sprutar...?