• En himmelsk drog

Trafikskolan i Norberg, någon?!

Någon som gått intensivkurs på trafikskolan i Norberg? Jag har bara läst positivt om dem, vilket självklart får mig att fundera om kommentarerna är påhittade eller skrivna av personal. Ja, jag är paranoid på den fronten! Hur som helst, har någon på FL erfarenhet av dem? Hur många elever tar de åt gången i en grupp? När du var där, var det blandad ålder eller en viss åldersgrupp? Bra fördelning mellan könen? Måste man som kvinna dela rum med en man om man eventuellt skulle råka vara ensam kvinna i gruppen? Är lärarna bra? Klarade du körkortet efter dina 2 veckor? Berätta allt du kan komma på :)

• Svar på tråden Trafikskolan i Norberg, någon?!
  • zender

Hej!

Jag funderar också på att ta deras intensivkurs under sommaren och har letat som en galning efter något negativt om Trafikskolan i Norberg. Hittade bara en i Reco som ratade skolan (www.reco.se/trafikskolan-i-norberg-ab)  och det känns lite skumt det också. Jag har också kollat upp en tjej som kommenterade på deras sida (Emelie Igelström) och hon är real. Hon har instagram bild om utbildningen (pht.sg/in/ggd5b3J6fB). Japp, jag går längre i min paranoja . Jag har iaf kommit fram till att det bästa är att ringa och fråga om Reco manen talar sanning.

Lycka till  

• En himmelsk drog
    zender skrev 2013-06-13 17:41:22 följande:
    Hej!

Jag funderar också på att ta deras intensivkurs under sommaren och har letat som en galning efter något negativt om Trafikskolan i Norberg. Hittade bara en i Reco som ratade skolan (www.reco.se/trafikskolan-i-norberg-ab)  och det känns lite skumt det också. Jag har också kollat upp en tjej som kommenterade på deras sida (Emelie Igelström) och hon är real. Hon har instagram bild om utbildningen (pht.sg/in/ggd5b3J6fB). Japp, jag går längre i min paranoja . Jag har iaf kommit fram till att det bästa är att ringa och fråga om Reco manen talar sanning.

Lycka till  
    Tack för ditt svar, men jag har redan genomgått deras intensivkurs :)
  • miwonog

Hej!
    Skulle gärna vilja veta om hur det gick för med denna trafiskola och allt! Blev du nöjd?  Tog du intensivpaket?

Tack på förhand!

• 3 små hjärtan

Jag har varit på intensivkurs där för drygt 3 år sedan och är jättenöjd. Blev en säker förare och klarade uppkörning:)

• Hemulia

Jag har personligen ingen egen erfarenhet men en nära vän som är uppväxt i Norberg har talat gott om den.

Svar på tråden Trafikskolan i Norberg, någon?!