• Anonym

Provocerande- kallas för tjock/feta grisen av sambon! Jag mår inte bra va det

Jag vet inte om han säger det för att han inte vill mig väl, skämtar eller vad det nu kan vara. Jag kan sova nu längre på nätterna och mår hemskt dåligt att bli kallad jämt för fet gris Jag har gått upp 14 kilo för att jag är gravid, jag vet att jag inte har samma kropp som innan graviditeten, men jag äter för barnens skull (tvillingar). Kan inte sova ville bara skriva av mig. 

• Svar på tråden Provocerande- kallas för tjock/feta grisen av sambon! Jag mår inte bra va det
  • tingeling08

Vad har han sagt när du talat om att du inte mår bra av att bli kallad tjock och fet gris?

• Anonym (abc)

Äh, inget att hänga upp sig på. Han säger det säkert för att vara lustig. Förklara bara att du inte tycker det är kul så är det fixat.

• Anonym
    tingeling08 skrev 2013-03-27 23:29:12 följande:
    Vad har han sagt när du talat om att du inte mår bra av att bli kallad tjock och fet gris?
    Han säger att han alltid kallar folk för tjockisar oavsett om hon/han är det eller inte, jag har sagt åt honom att jag tar åt mig för jag har gått upp i vikt och att det riktas åt mig men då suckar han högljutt och går därifrån. 
  • Anonym
    Anonym (abc) skrev 2013-03-27 23:31:29 följande:
    Äh, inget att hänga upp sig på. Han säger det säkert för att vara lustig. Förklara bara att du inte tycker det är kul så är det fixat.
    Även om det är på skämt, så mår jag inte bra av det. Jag vet inte varför jag har blivit så känslig. Problemet kvarstår när han inte har förståelse om hur ledsen en kan bli. 
  • Anonym (abc)
    Anonym skrev 2013-03-27 23:33:50 följande:
    Även om det är på skämt, så mår jag inte bra av det. Jag vet inte varför jag har blivit så känslig. Problemet kvarstår när han inte har förståelse om hur ledsen en kan bli. 
    Då är du tyvärr tillsammans med en idiot.
  • Anonym
    Anonym (abc) skrev 2013-03-27 23:35:46 följande:
    Då är du tyvärr tillsammans med en idiot.
    Nästan alla kvinnor här på FL verkar vara ihop med idioter verkar det som. Seriöst. 
  • Morriss

Fråga honom om han vill vara gravid för en dag och bära på tvillingar. Sedan kan du kalla honom för tjockis. Låter som en god ide. 

• Anonym
    Morriss skrev 2013-03-27 23:40:58 följande:
    Fråga honom om han vill vara gravid för en dag och bära på tvillingar. Sedan kan du kalla honom för tjockis. Låter som en god ide. 
    Ironisk? Annars var det ingen bra ide, två gör inte samma fel. Jag vill veta hur man löser problemet..
  • Anonym (abc)
    Anonym skrev 2013-03-27 23:39:21 följande:
    Nästan alla kvinnor här på FL verkar vara ihop med idioter verkar det som. Seriöst. 
    Vet inte om du är sarkastisk men.. ja. Många män är idioter. Framför allt en som fortsätter med smeknamn som partnern uttryckligen sagt att den mår dåligt av. Vad får han ut av att såra dig?
  • Mamacita

Fan vilken omogen gubbe! Säg åt honom att sluta kalla dig tjock igen, annars, outa honom och starta en lynchmobb av kvinnor Demon 

Skämt åsido, helt klart omoget beteende och inte OK även om han skämtar. Om du säger till så ska han sluta, punkt. Ryt ifrån! Gravidhormonerna kommer hjälpa när du kommer lite i gasen. Jag kan garantera att om du ryter ifrån som ett riktigt monster (som man kan när man är gravid, har själv varit där) kommer han bli för rädd för att göra annat. 

Svar på tråden Provocerande- kallas för tjock/feta grisen av sambon! Jag mår inte bra va det