Berätta om er favoritsex upplevelse
Tänkte prova att starta en tråd
Så här... att alla som kommer hit och känner för det, berätta om ert hetaste sexminne. Jag kan börja då...
Hmmm...det finns några att välja på. Men jag tar den här nu!
Hälsade på väninnan i en annan stad och bodde då hos henne och hennes sambo, efter en utekväll och hemkomna lite onyktra hamnade vi i deras spabad. Vi satt där en stund och som alltid råkades det halka in på lite sexprat. Det var inget mer med det utan vi gick upp och duschade. Dem på övervåningen av deras hus och jag på undervåningen. När jag kom in i vardagsrummet hade dem kommit ner, stod och hånglade med bara handdukar omsvepta. Jag smög förbi lite generad men vännen tog tag i mig, kramade mig och sa
- Åh så roligt du kom hit...jag är så glad
Hon och han kramade mig samtidigt, vi tackade och pussades sen gick jag in i gästrummet, satte på mig trosor och en t-shirt och lade mig på sängen när kompisen som var lite onykter rusade in i rummet och slängde sig över mig i sängen. Hon skrattade och fjantade sig ropade på Magnus som kom in och sa till henne att dem borde gå upp och lägga sig. Då gjorde vännen något helt oväntat och satte sig på sängkanten, lyfte på hans badlakan, tog hans kuk i munnen och började suga. Karln såg först vettskrämd ut över hur jag skulle reagera men kunde inte dölja minen han tyckte det var skönt. Förmodligen blev det en kick för honom också att jag låg på sängen i trosor och log mot dem. Han böjde huvudet bakåt och stönade till, tog båda händer om hennes huvud för att lyfta upp hennes blick mot honom och så sa han "Älskling nu måste vi gå upp" Då sa kompisen -kan inte Mariann få smaka lite
Han såg oroligt på mig och jag tänkte blixtsnabbt "men herre gud det är min min väninnas karl" hon drog i mig och snart hade jag hans kuk i min mun. jag var sååå sugen vid det här laget, runkade honom sakta samtidigt med långa sugande rörelser. Som jag titta upp såg jag hur väninnan tungkysste honom under tiden, det tog inte lång tid för än jag kunde ana lite försatser. Väninnan kom ner till mig och tog över suget, jag visste inte riktigt om jag skulle backa eller våga kyssa honom också, jag ville det hemskt gärna. Då bad han oss stoppa, tror han var väldigt nära. Väninnan ställde sig på alla fyra och sa till honom "Kom hit gubben" Men så tittade väninnan på mig och sa, nej jag vill du skall få känna honom. Hon drog av mig trosorna och jag var faktiskt lite generad. Jag låg på rygg och var så blöt kommer jag ihåg, han hasade sig fram till mig och sakta kom han in i mig, det var så skönt jag höll på att dööö
Han körde sin stenhårda manlighet sakta in och ut i mig och jag sneglade på väninnan som stod snett bakom honom och masserade hans axlar, jag såg hur deras tungor möttes och han knullade mig med allt tyngre stötar. Jag tror han var nära igen för han drog sig ur och backade undan, stod gämte sängen och tittade på oss båda med ett brett leende. Då gick väninnan ner på mig och började slicka, jag som är näst intill helt oerfaren (i alla fall då) med tjejsex visste inte först säkert om jag kunde koppla av med det. Men efter en stund låg jag och åmade mig. Det var utan tvekan otroligt skönt när väninnan slickade mig, när hennes sambo gick upp bakom och knullade henne samtidigt som hon slickade mig kunde jag inte hålla tillbaka utan det gick för mig. INTENSIVT kan jag lova. Hennes sambo frågade väninnan och mig om han fick komma i mig och det fick han. Jag låg på rygg när han trängde in i mig och så släppte han allt, knullade mig så det smackade om det,, samtidigt som han tungkysste mig, våra tungor spelade som tokiga, när väninnan kom in från sidan och delade sin tunga också blev det slutstation för hennes sambo. Han stannade upp och pumpade mig full med sin säd (och det var inte lite heller) och han tog en god stund på sig att stanna djupt inne i mig efter sin utlösning.
Vi pratade en bra stund efter alla tre, skrattade och tog ett sista glas vin. Ingen for illa och vi var alla tillfredsställda, även om väninnan fick sina utlösningar för efter dem gått upp och lagt sig. Han lär ha haft massor av intryck att släppa sig fri på. Vi träffas ännu idag, men vi har aldrig haft sex tillsammans igen. Det var en engångsföreteelse men det kom till att bli ett av mina hetaste minnen.
Kram