• az81

Lägenhet i Karlshamn

Är i stort behov av bostad i Karlshamn tämligen omgående. Är det någon som har något tips på var jag kan hitta en lägenhet (1:a eller 2:a).

Har kollat kommunens hemsida och varit i kontakt med flera hyresvärdar men de har relativt sent tillträde till deras lägenheter jag behöver ha bostad nu i april redan.

Tack på förhand.

• Svar på tråden Lägenhet i Karlshamn
  • az81

Skall imorgon ned på visning i Svängsta och på två lägenheter inne i Karlshamn. Den i Svängsta är det tillträde omedelbart och de inne i Karlshamn först i Juli. så .................

har dock en fråga: Hur är Svängsta att bo i?

• Felidae

Har aldrig bott i Svängsta själv, men är uppvuxen inte så långt därifrån. För mig känns Svängsta som väldigt öde och jag skulle aldrig välja att bosätta mig där. Har du kollat om det finns lägenheter i Mörrum? Det är inte heller så långt ifrån Karlshamn, men har betydligt mer liv och rörelse. Du kan ju också prova att annonsera i lokaltidningen, blt.se och se om någon vill hyra ut en del av sitt hus, t ex. 

Har du bil kan Olofström (3 mil från Karlshamn) vara ett alternativ , där finns det också lägenheter med inflyttning direkt.

Lycka till! 

• az81
    Felidae skrev 2013-04-01 12:24:49 följande:
    Har aldrig bott i Svängsta själv, men är uppvuxen inte så långt därifrån. För mig känns Svängsta som väldigt öde och jag skulle aldrig välja att bosätta mig där. Har du kollat om det finns lägenheter i Mörrum? Det är inte heller så långt ifrån Karlshamn, men har betydligt mer liv och rörelse. Du kan ju också prova att annonsera i lokaltidningen, blt.se och se om någon vill hyra ut en del av sitt hus, t ex. 

Har du bil kan Olofström (3 mil från Karlshamn) vara ett alternativ , där finns det också lägenheter med inflyttning direkt.

Lycka till! 

Tack för tipsen. Har kollat i Mörrum men har ej hittat något. Har tyvärr inte bil eller körkort.
Svar på tråden Lägenhet i Karlshamn