Du som är medlem på Darkside
Bra eller dåligt?
Man verkar inte kunna se något utan att bli medlem. En lite kik borde man väl kunna få "i reklamsyfte". Kanske inte alls min grej. Berätta!
Bra eller dåligt?
Man verkar inte kunna se något utan att bli medlem. En lite kik borde man väl kunna få "i reklamsyfte". Kanske inte alls min grej. Berätta!
Har en vän med hans flickvän som var iväg på en darkside swingers träff i södra skåne för en tid sedan. Det var nån vegetarisk buffé det bjöds på, med lite olika rum där folk samtalade och blev intimare än vanligt. Senare så blev det lite uppvisningar av bdsm spel. Dom fick t.ex. se en man som blev smiskad av dominan tills han började gråta, riktigt mycket.
Det verkar finnas en del seriösa personer som styr upp roliga träffar. Men dom välkomnar sällan singlar, blir liksom en förtroende grejj om man kommer två. Då har man redan blivit vald en gång, då är man relativt åtråvärd.
Jag är medlem sedan många år. Visst finns det träffar, men de flesta går inte på dem tror jag utan träffar en person på egen hand i stället.. Jag har träffat flera olika män därifrån genom åren och det har varit mycket trevligt... :)
Jag är medlem och har så varit i lite över ett år. Trevlig sida som man med lugn kan vara med varesig man är singel eller inte. Det är inte en dejtingsida utan ett forum... Precis som Familjeliv.
Inte så mycket att orda om egentligen, gillar man lite hårdare sex eller normbrytande sex så är sidan bra. Man får tips och råd, kan prata med andra om saker man undrar över (själv lärde jag mig mycket i början tex om säker bondage och fisting...) och som kanske inte tas upp överallt annars.
Lägg sedan till noveller, fotogallerier, olika intresse forum och grupper, samt att många föreningar som Föreningen Framsidan, Klubb Sesam, FPP osv har sidor där och uppdaterar kalendern, finns dessutom intresse grupper som träffas över fika lite då och då så som "unga inom BDSM", Poly och andra grupperingar...
Det är dock fel sida att hänga på om du BARA letar ett enkelt ligg... då är kanske BC eller liknande mer rätt sida... Darkside tenderar till att ha lite mer kvalitet på det hela (dock slinker det så klart in kåtbockar som tänker med snorren även där) på så sätt att många är i förhållanden av olika slag och det är inte lika mycket att man raggar runt. Trevligt och gemytligt helt enkelt fast på ett skruvat sätt!!!!
Så om du söker inspiration, nya bekantskaper, osv är du hjärtligt välkommen!! Men om du bara vill köra töm och glöm så kanske du är fel ute
Har varit medlem i många år och träffat många härliga människor. Kör på.