• ak15

testlagret plus eller spök snälla hjälp bilder

hej har gjort en ivf behandling och har väl bim mån eller tis.. är inte van vid testlagret men ville testa dom... någon som har erfarenhet av dom? är dessa streck spökisar? strecken kom upp bara en minut till 2 minuter efter de att man har doppat dom i kisset...
  • Svar på tråden testlagret plus eller spök snälla hjälp bilder
  • MariaOchNiklas

Borde vara riktiga streck. Har själv använt och fått pliss ganska tidigt men svagt i början. Testa om ett par dagar igen så ska du se att det blivit starkare Grattis till eran graviditet!

• AnnasoR

Det där är nog tyvärr ett spökstreck:(

• lyckligmamma87

Som du ser på min press bild dom är från testlaget på bim dagen

• Ruggugglan

Jag ser strecken och de verkar vara lika tjocka som kontrollstrecken. Då bör det inte vara ett sk. spökstreck.

När jag har fått spökstreck på Testlagrets stickor så har strecket varit smalare än kontrollstrecket. Avvakta till BIM så kanske du får mer svart på vitt om du är gravid eller inte

• PlaskLilly

Jag skullenog vänta några dagar till sen testa igen. Men visst ser det bra ut :) lycka till och stort grattis i så fall! :)

• ak15

lyckligamamma: fick du nå svaga streck som jag har fått?

alltså om strecket kommer upp inom tiden borde de inte vara pos då? eller kan de iaf vara spökstreck? 

• Vickan I

Vilken ruvardag är du på och hur länge var ägget odlat innan återföring?

• ak15

ruvdag 7 dom satte tillbaka 2 st 4 celliga embryon förra fredagen

• Ruggugglan
    ak15 skrev 2013-03-29 08:01:59 följande:
    lyckligamamma: fick du nå svaga streck som jag har fått?

alltså om strecket kommer upp inom tiden borde de inte vara pos då? eller kan de iaf vara spökstreck? 
    Jag fick svaga tester, inte alls lika starka som lyckligamamma87's test. Jag är gravid Så strecken måste inte vara jättestarka. Har du inte BIM förrän tisdag så är det ju flera dagar kvar. Jag fick inte ens ett svagt streck när jag testade en vecka innan BIM och då var jag ändå gravid.
  • Ruggugglan
    Ruggugglan skrev 2013-03-29 08:05:55 följande:
    Jag fick svaga tester, inte alls lika starka som lyckligamamma87's test. Jag är gravid Så strecken måste inte vara jättestarka. Har du inte BIM förrän tisdag så är det ju flera dagar kvar. Jag fick inte ens ett svagt streck när jag testade en vecka innan BIM och då var jag ändå gravid.

Jag menar alltså att jag fick negativa test en vecka innan BIM.
Svar på tråden testlagret plus eller spök snälla hjälp bilder