• Anonym (@Night)

Tycker ni det är OK med lösvagina i ett förhållande?

Jepp. Tycker ni det?

Kan ju finnas många anledningar till att man ibland skulle vilja det. Vad vet jag..

Säg att tjejen kanske inte är på topp och i vissa delar av månaden kan känna sig kåt men ändå lite skör i underlivet..Liknande att vi män kanske inte alltid orkar jucka på som bara den och då tycker ni det är hur bra som helst med en dildo..

Kanske man skulle kunna komma i lösvaginan någon gång också med för att få variation som så många kvinnor tycker är bra.

Vad tycker ni och vad är skillnaden på att en kvinna använder en dildo tillsammans med sin partner och att mannen använder en lösvagina tillsammans med sin partner?

• Svar på tråden Tycker ni det är OK med lösvagina i ett förhållande?
  • Whitetrash86

Om man använder det tillsamman så tycker jag inte att det borde vara någon skillnad.

För mig skulle det dock inte gå hem eftersom jag/vi inte ens använder dildo. Glad 

• Willhellmina

Jag har mitt sexliv, han får ha sitt och vi har ett gemensamt. Ser inga problem med hans och mina leksaker och vi behöver definitivt inte använda dem ihop.

Ångrar hellre saker jag gjort än saker jag inte gjort!!!
  • Anonym (Carro)
    Willhellmina skrev 2013-03-29 14:16:37 följande:
    Jag har mitt sexliv, han får ha sitt och vi har ett gemensamt. Ser inga problem med hans och mina leksaker och vi behöver definitivt inte använda dem ihop.
    Håller med dig till fullo.  Tycker personligen att det borde vara såhär. 
  • Anonym (@Night)

Härlig syn på det! Läste en väldigt gammal tråd nämligen och där det lät på det flesta kvinnliga skribenterna att det är stor skillnad på lössnopp/lösvagina. Och nu menar jag inte den fysiska skillnadenSkrattande

• lykantrophona

Huruvida han onanerar med sin hand eller någon form av hjälpmedel, bryr jag mig inte om.

Tillsammans med en partner, hm... jag vet inte. T ex om jag använde den för att runka av honom möjligtivs? Vill ju ändå att det ska finnas någon form av kontakt mellan oss.

Nu är jag inte frågan relevant. Jag har frågat min kille, och han är helt enkelt inte intresserad av fleshlights och dylikt.

• Anonym (Spännande)

Aldrig testat men det kanske kunde vara något? Att efter lite sexande så kan man byta till en lösvagina för att få den där riktigt omslutande känslan på gränsen till för tight liksom Glad Nästan alla kvinnor vill ju bli RIKTIGT fyllda och tar hjälp av mannens hand eller en dildo eller en ovanligt stor kille på t.ex BC så det är ju ungefär samma sak. Kul tankeTungan ute Mend det är nog inte lika accepterat.

• Anonym (@Night)
    lykantrophona skrev 2013-03-29 14:28:25 följande:
    Huruvida han onanerar med sin hand eller någon form av hjälpmedel, bryr jag mig inte om.

Tillsammans med en partner, hm... jag vet inte. T ex om jag använde den för att runka av honom möjligtivs? Vill ju ändå att det ska finnas någon form av kontakt mellan oss.

Nu är jag inte frågan relevant. Jag har frågat min kille, och han är helt enkelt inte intresserad av fleshlights och dylikt.
    Ja en runk med den hade kanske varit asbra? Framförallt om tjejen inte gillar att svälja så kan man ju komma i den och slippa kladdet?
    Anonym (Spännande) skrev 2013-03-29 15:00:23 följande:
    Aldrig testat men det kanske kunde vara något? Att efter lite sexande så kan man byta till en lösvagina för att få den där riktigt omslutande känslan på gränsen till för tight liksom Glad Nästan alla kvinnor vill ju bli RIKTIGT fyllda och tar hjälp av mannens hand eller en dildo eller en ovanligt stor kille på t.ex BC så det är ju ungefär samma sak. Kul tankeTungan ute Mend det är nog inte lika accepterat.
    Kul att du tyckte deGlad

• Goochglad
    Anonym (Spännande) skrev 2013-03-29 15:00:23 följande:
     Nästan alla kvinnor vill ju bli RIKTIGT fyllda och tar hjälp av mannens hand eller en dildo eller en ovanligt stor kille på t.ex BC så det är ju ungefär samma sak. 
    Det där får stå för dig, du verkar ha bildat din uppfattning om kvinnor bara genom att läsa på detta forumet. Sluta med det gullet för du har felKyss.

Till TS. Nej det är ingen skillnad 
  • sockerflinga

Jag tycker också det är viktigt att man har ett eget sexliv i ett förhållande. Det ger positiva avtryck på det gemensamma senare. Har lite svårt tänka mig min man med lösvagina men det är en annan sak det. Skulle han vilja så är det helt ok för mig.

• NoteturNomen

Skulle absolut vara ok för min del... Tror inte mannen skulle vilja ha en, men om det vore så skulle jag inte ha några problem med det... :)

Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
  • Fröken reserverad

Om han vill ha en fleshlight så javisst varför inte. Sexleksaker som sexleksaker.

Reserverad står för upptagen.
  • Jonzonto

Generellt sett så verkar det vara mer godkänt för en tjej att ha leksak(er) men att en kille har en lösfitta är väl fortfarande relativt tabu! :-/

• keron

Skulle bekomma mig lika lite som det skulle bekomma min sambo om jag hade en dildo. Dvs - inte alls :)

Hur han väljer att onanera är helt upp till honom, inget jag lägger mig i.

• Anonym (Tjej)

För mig skulle det vara helt ok om killen hade en, men vet inte riktigt om jag skulle vilja använda den på honom (precis som jag inte skulle vilja att han lekte med en dildo i mig). Om killen ska vara i en fitta så tycker jag han ska vara i min. För mig skulle det kännas lite trist att sitta där och runka av honom med en lösfitta faktiskt, i så fall skulle han få leka med den själv (precis som jag inte skulle blanda in dildos i vår sängkammare).

• Anonym

Det är klart att det är ok om du gillar det!
    Beställ en på en gång:) 

• Lapinia

Med tanke på min egna leksakslåda så hade jag inte brytt mig, hade varit roligt om han började dela mitt intresse för toys Drömmer

Svar på tråden Tycker ni det är OK med lösvagina i ett förhållande?