När fick ni er mens vid spray med synarela??
Jag är på dag 12 med spray med synarela, har haft mensvärk i 3 dagar nu, men ingen mens än. Vilken dag har er kommit på? Började spraya på dag 21, i vanliga fall kommer min mens dag 28-30!
Jag är på dag 12 med spray med synarela, har haft mensvärk i 3 dagar nu, men ingen mens än. Vilken dag har er kommit på? Började spraya på dag 21, i vanliga fall kommer min mens dag 28-30!
Har varierat,men alltid senare än normalt vilket är jättevanligt. Klinikerna sätter en gräns på 14 dar,sen vill de antingen att man gravtestar ifall det finns minsta lilla chans att man är gravid-det händer,föds flera spraybarn varje år!- eller att man kollar upp sig på kliniken.
Den kom idag, så det blir sprutstart på tisdag:)
Tack! Ändrade du dina spray tider när du började med sprutan eller hoppade du bara över sprutan mitt på dagen. Just nu tar jag mitt spray 6.30 14.30 22.30
Jo man skulle spraya morgon och kväll sen spruta på kvällen.
Ok ja men vet ju inte hur man reagerar av sprutan, jag har mått bra av sprayen än så länge.
Ok. Jag vet inte än hur jag ska ta sprayet, nu tar jag ju 6.30 14.30 22.30. Kan man ändra tiderna nu när man bara ska spraya morgon och kväll? Eller ska jag ta som nu 6.30 22.30 eller blir det för tätt? Vet du något om det?
Ok! Kanske 6.30 och 18.30 blir bättre?
Ja för då är det ju 12 h emellan, så hoppas det blir bra:)
Är på dag 12 med synarela och har fått blödning idag. Ska man kontakta ivf kliniken eller hur har ni gjort. En tanke slog mig bara om kliniken vill veta om man har fått en blödning så att dom kan ungefär bestämma när man sedan kan börja med sprutorna
Hur länge hade ni mens i dagar?