• tonåring99

Gore och sjuka klipp

Hej, är 14 år och tittar på gore klipp med avrättningar, självmord dödsfall osv.
    Mår dåligt ett tag, men samtidigt som dessa klipp äcklar mig dras jag ändå till dem. Är detta normalt?

För några dat en såg jag ett klipp där en tjej blev fistad med en hel underarm i rumpan, i slutet tryckte hon ut sina tarmar ur rumpan och fistaren slickade på dem. Mår fortfarande dåligt av detta klipp  :(

Några tips för att bli av med minnena om klippen?

Ha det bra! 

• Svar på tråden Gore och sjuka klipp
  • Rådjur

Du är väl nyfiken på det/intresserad av det bara - inget fel med det!

Kollar själv på Gore och sjuka klipp och det är för att det både fascinerar och skrämmer mig!

• Anonym

Tja, jag är inte lika odelat positiv. Jag tror definitivt att det kan påverka dig, och avtrubba dig. Men det får man nästan inte säga, för då är man en moralist...

• tonåring99
    Anonym skrev 2013-03-31 06:10:53 följande:
    Tja, jag är inte lika odelat positiv. Jag tror definitivt att det kan påverka dig, och avtrubba dig. Men det får man nästan inte säga, för då är man en moralist...
    Håller faktist med, börjar känna mig avtrubbad och påverkas inte särskilt mycket längre. Såg en avrättning för några dar sedan där de skar av huvudet, påverkades inte mycket av det...
  • Anonym (F)

Självklart påverkas man av vad man ser och hör. Min egen personliga uppfattning är att man definitivt dras till såna klipp av anledningar som inte gör att man mår bättre. Kan det hjälpa dig att tänka på det? Att du dras till dessa klipp men dom kommer inte att få dig att må bättre, utan snarare sämre.

Svar på tråden Gore och sjuka klipp