Styvpappa bad mig dra åt helvete
Hej jag vänder mig hit för att få tips och råd.. Jag är 20 år bor hos föräldrarna och väntar mitt första barn..(Ja jag mår redan dåligt över det ) För någon månad sen så frågade mamma mig om jag ville följa med familjen till Polen på en "minisemester" och jag svarade ja eftersom jag tyckte de skulle bli mysigt att umgås med familjen... Då föräldrarna jobbar mycket och jag kallar styvpappa förälder då de flyttade ihop när jag var 8 månader. Iallafall till saken, när vi var där näst sista dagen var jag fruktansvärt trött på mina syskon som hade kallat mig saker hela morgonen osv. Och de visade jag vid frukosten och min styvpappa blev förbannad på mig och självklart försvarade jag mig men jag kallar inte han saker... Utan sa mer att nu vill jag hem! De enda han svarar va: DU KAN DRA ÅT HELVETE! Och min egna mamma bara satt där utan att säga till honom. Och jag bara okej! Gick upp på hotellrummet packa mina saker och gick in till dom sen för att be om mitt pass och mammas kontokort så jag kunde åka hem med första bästa båt. De trodde först inte att jag skulle hitta tillbaka men de gjorde jag såklart och de kom hem dagen efter hade köpt med sig nybakade frallor och de sa inte till mig att de var frukost... (Man vaknar av hundarna som alltid skäller och gnyr när deras bilar kör in på gården så de var inte de) När jag kommer ner sen fjäskar mamma som fan för mig och säger att jag får ta frallorna som är över... Och jag bara ja de var ju snällt.. Du som hugger mig i ryggen och rostar mina mackor och tar uppnå rummet ingen hälsar på mig utan kallar mig bara saker nere ifrån som att jag är dum i huvudet och pantad osv (hör de genom ventilationen). Ingen av dom har pratat med mig sen i torsdags morse innan jag stack ... Inte ens min egen mamma har kommit upp och försökt prata med mig?!? Går jag ner och ska försöka prata med henne så kommer bara styvpappa och lägger sig i.... Idag sa han att börjar inte jag prata med dom så kastar han ut mig ur huset och ännu en gång säger inte min mamma något och jag har ingen kontakt med min biologiska pappa.. Är jag känslig som faktiskt kräver ett förlåt??? Förlåt för långt inlägg!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 23:13
Jag har insett att jag är lika jävla barnslig som resten av familjen och jag ska gå och be om ursäkt imorgon när jag vaknar. Hoppas bara att de också kan be om ursäkt till mig för att de bad mig dra åt helvete!