• Svar på tråden Va dött
  • Pia 511

    Instämmer, lite tyst och tråkigt bara därför men då försöker vi få igång något.
    När är man att betrakta som en Slyna?

  • MrEson

    Så som jag ser på saken sä är man en slyna när man själv anser sig vara det. Tjejer som älskar sex och ligger mycket är hälsosamma tjejer i min värld. Slynor blir de när de själva känner sig slyniga och vill bli behandlade som sådana.
    Slynor är bra grejer! :P

  • Pia 511

    Bara älskar sex men får alldeles för lite hemma, därav en kk men som jag sällan träffar då avståndet är lite för långt för regelbundna träffar. Å andra sidan är det bättre än ingenting.

  • MrEson

    Ja, får man inte behoven tillfredsställda hemma så tycker jag det är helt ok att ta till hjälp från andra. Sen blir det ju mer spännande med lite äventyr också.

  • scandal Beauty

    Hello sugar! Händer inte mkt.... Jag är allt det där tjej som älskar sex ni som gärna visar att jag gör det men men alla som kallar mig höra o slampa har så jävla rätt... Jag gör vad jag vill m vem jag vill...

  • vargveum
    Pia 511 skrev 2015-01-25 16:10:47 följande:

    Instämmer, lite tyst och tråkigt bara därför men då försöker vi få igång något.
    När är man att betrakta som en Slyna?


    För mig (jag är dominant man) är en slyna något väldigt fint. En kvinna som bejakar sin sexualitet och som vill göra allt för att tillfredställa och behaga, då menar jag sexuella saker som att följsamt göra det jag säger, även gärna kunna bli tagen av andra män eller kvinnor enligt mina önskemål, göra sexuella saker drivet av en lust att behaga mig. Så det jag talar om är undergivna kvinnor, det finns många andra typer av slynor antar jag.
  • scandal Beauty

    Varg jag gillar det du skriver... Jag älskar när min man bestämmer över mig. Jag älskar när han håller mig kort o jag ska göra vad han säger vad han än säger.men min man är inte inne på samma sak. Han är ok m att ändra män k nullar mig o han kan då tex be dem vara hänsynslösa mot mig. Jag älskar när han ser på o registrerar mig med andra män eller kvinnor detta får jag tigga till mig i princip. Han vill mest ha vanligt sex o han vill ibland inte ens se på få jag är med andea. Kan han skärpa sig?????

  • vargveum
    scandal Beauty skrev 2016-01-10 03:45:59 följande:

    Varg jag gillar det du skriver... Jag älskar när min man bestämmer över mig. Jag älskar när han håller mig kort o jag ska göra vad han säger vad han än säger.men min man är inte inne på samma sak. Han är ok m att ändra män k nullar mig o han kan då tex be dem vara hänsynslösa mot mig. Jag älskar när han ser på o registrerar mig med andra män eller kvinnor detta får jag tigga till mig i princip. Han vill mest ha vanligt sex o han vill ibland inte ens se på få jag är med andea. Kan han skärpa sig?????


    Nu förstår jag DIG lite bättre (se min respons i publik tråd) men din man blev plötsligt ett mysterium istället.

    För mig funkar detta bara om man som dominant man också GER...

    Det jag "tar" är ju att kvinnan skall behaga mig, hennes drivkraft är att göra mig stolt och nöjd. Men det bygger lika mycket på att jag då bekräftar henne, visar tydligt hur stolt jag är, t ex när hon tagit mycket smärta (om man gillar såna lekar).

    Min bekräftelse och att jag visar hur jag verkligen ser henne och uppskattar hennes ansträngningar blir ju den belöning hon hela tiden strävar efter.

    Annars blir det ju lite ensidigt, om man som man inte också ger... utan bara "nyttjar". Jag vet att "nyttja", "använda", "bruka" mm är ord som funkar som triggers för många ug kvinnor och det är helt okej, men för mig funkar det så att det är själva ansvaret jag går igång på. Bestämma över kvinnan ja, men också se, bekräfta, berömma, särskilt när kraven är högt ställda och slynan presterar allt vad hon förmår. Det är jag som står för tryggheten, det är mitt ansvar att få henne att känna sig säker, trygg, uppskattad, tillfredställd. Jag är hennes tjänare lika mycket som hennes Herre.
Svar på tråden Va dött