• Anonym (Sf)

Varje gång polisen stoppar mig så söker som igenom hela min bil och muddrar mig !!!!

Ja det är lite kul faktiskt. Jag har ju specificerad social fobi . Jag får social fobi med just poliser väktare och liknande. Jag börjar darra, svettas, stamma, pulsen slår fort jag flackar med blicken osv . Så dessa signaler gör ju att polisen tror det är något fuffens på gång. Så precis varje gång jag tex blir stoppad i en blåsklntroll så slutar det alltid med att bilen och jsg är genomsökt. Dom hittar ju inget så klart . Så säger dom men varför är du så nervös för ? Haha jag tycker faktiskt detta är komiskt . Inte just då då dör det är jobbigt att bli så nervös som jag blir. Även när jag möter gående poliser så blir jag stoppad . Jagsluta verkligen nervös.

• Svar på tråden Varje gång polisen stoppar mig så söker som igenom hela min bil och muddrar mig !!!!
  • Mandel

Kan du inte be din läkare att skriva en liten lapp som du kan visa upp direkt när de stannar dig för blåskontroll? De kanske inte tror på den, men det ger dem ju en fingervisning om varför du uppträder som värsta förbrytaren.

Och vart bor du eftersom du blir stoppad och ser poliser ofta?
    Jag har inte blivit stannad med bilen på 20 år och knappt mött en polis på stan. 

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (dahlia)

Oj, det lät jobbigt- stackars dig! {#emotions_dlg.flower}

Jag menar, ibland kan man ju ha bråttom att vara nånstans och en total genomsökning av allt är kanske inte det man har tid med då!

Ett tag var min svärfar nog lik nån som polisen sökte, för han fastnade i tullen hela tiden. Hans söner som var under 20 kunde gå framför med fickorna fulla av whisky för tullarna tog alltid in pappa ändå...

• Anonym (Sf)

Jag bor i Borlänge . Kanske i snitt att jag träffar på polis en gång varannan månad. Och varje gång så är det samma visa . Genom sökning av mig och bilen . Förstår ju för jag svettas ju så det rinner. Klart polisen tror jag gjort nåt hehe . Tycker bara det är kul så behöver inte fixa läkarintyg. En gång när jag träffa dom på kupolen (ett köpcentrum) så mötte jag två poliser . När jag gått förbi dom tog dom tag i mig och bad mig följa med ut. Sär muddra dom mig.

• Anonym

Vaddå? Får de verkligen söka igenom bilen utan tillstånd?

• Anonym (Sf)
    Anonym skrev 2013-04-01 09:25:37 följande:

Anonym skrev 2013-04-01 09:25:37 följande:

vadå får dom inte göra det ? Dom gör då det varje gång dom stoppar mig. När man kollar på cops verkar dom ju göra det om det är nå misstänksamhet men kanske är annorlunda i Sverige ? Men mej gör dom det på iaf
  • Anonym

De har såklart tillstånd för den åtgärd de utför.
    Antingen bedömer de den själv eller så får det beslut över telefon. Funkar inte som på filmer att man har ett papper med sig och visar upp.

Svar på tråden Varje gång polisen stoppar mig så söker som igenom hela min bil och muddrar mig !!!!