• Anonym ((Hjälp))

stödlinje för män?

Jag behöver snabbt få tag i något telefonnummer för män som behöver prata och få stöd.
    Det finns ju massa telefonlinjer för kvinnor, men är det någon som vet vart män kan ringa?

Snälla! Någon som vet?

• Svar på tråden stödlinje för män?
  • Sucker

Jag vet vad du menar...funderade själv på det slutet av förra året. Har inte hört talas om att det finns eller så,,,tror du det?

• Anonym ((Hjälp))
    Sucker skrev 2013-04-01 14:34:50 följande:
    Jag vet vad du menar...funderade själv på det slutet av förra året. Har inte hört talas om att det finns eller så,,,tror du det?
    Det är inte jag som ska ringa utan en släkting.. Men jag hittar inte telefon nummer någonstans!!
  • KimPossible

Beroende på var han bor finns det mansjourer. Denna i Stockholm t ex www.mansjouren.se/

Kort googling visar att det även finns på andra platser, bl a Uppsala, Umeå, Norrtälje, Dalarna och Skövde. 

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Sucker
    Anonym ((Hjälp)) skrev 2013-04-01 14:36:25 följande:
    Det är inte jag som ska ringa utan en släkting.. Men jag hittar inte telefon nummer någonstans!!
    Det verkar akut? Vad har hänt?
  • Anonym ((Hjälp))

Det är akut, vill dessvärre inte gå in på vad som hänt. Tack så mycket för svar alla!

• KimPossible
    Anonym ((Hjälp)) skrev 2013-04-01 14:54:05 följande:
    Det är akut, vill dessvärre inte gå in på vad som hänt. Tack så mycket för svar alla!
    Googla på "mansjour" och orten som är aktuell, alternativt landskap, så ser du om det finns någon i närheten. Det brukar även finnas samtalsjourer via kommunen och svenska kyrkan på de flesta orter.

Lycka till. 
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Sucker
    Anonym ((Hjälp)) skrev 2013-04-01 14:54:05 följande:
    Okej, lycka till nu, hoppas det löser sig {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden stödlinje för män?