gravid trots mens och negativa tester?
Någon som varit med om själva eller känner ngn som varit gravid trots negativa tester och mens varje månad?
jag hade samlag med min sambo 26/12, min mens slutade samma dag på fm, kände inga ägglossningskänslor eller liknande.. min äl kom veckan efter när jag med barnen hos mina föräldrar.
i januari fick jag en konstig blödning lite innan mensen skulle kommit, tänkte lite på det, men sedan 2 veckor efter så fick jag jätteont och en hemsk blödning i några dagar. Då kom funderingen upp om det kunde vara ett tidigt mf,typ v 6, sedan har jag haft mens en gång till efter det och den var också väldigt riklig och gjorde ont och nu har jag också mens..
Har gjort 2 grav tester ett för en vecka sedan och det första var 3-4 veckor innan det. Men de visar negativt.
Men jag tycker jag ökat i vikt, men det kan man ju göra ändå, men drar jag in magen så ser det ut som vanligt så jag kanske bara blivit lite pluffsig, men har lite ont i brösten också...
har 2 barn sedan tidigare och med dom så har det varit tydliga plus vid test..
Sitter och väntar på att gyn skall ringa upp för jag gissar att det är dit man skall vända sig och inte till bm? de lär väl se om man ev är gravid?
har ju räknat och i sådant fall är jag ju i v 14-15..