Vad äter ni för typ av snax?
Chips och dipp, popcorn, ostkrokar, kringlor, morötter, blomkål eller vad är det som ni inte kan eller vill vara utan?=)
Chips och dipp, popcorn, ostkrokar, kringlor, morötter, blomkål eller vad är det som ni inte kan eller vill vara utan?=)
Morotsstavar och gurkstavar med en hemgjord dipsås av turkisk yoghurt nyttigt och gott!
Eller om man ska vara riktigt onyttigt men sjukt himmelskt, en skål med nutella.. Kanske några jordgubbar?
Eller jordgubbar doppade i smält chocklad
ölkorv & körsbärstomater
Jag älskar ALLT snacks:) Men skulle bli deprimerad om jag inte fick äta lantchips (naturella) eller schweizernöt.
Ostbågar och popcorn, tillsammans i samma skål.
De nya popped chips är en ny favorit!
Oliver och torkat renkött
Åhh vilken kul tråd, kanske jag kan få lite nya tips :)
Jag brukar äta chips med dipp.
Nu blev jag sugen på att göra min egna dipp :)
Schweizernöt.... Saltlakrits, lantchips- sourcream... Åh, det finns såååå mycket;))
cola zero och naturchips http://jonssonschips.se/chips bästa och/eller japp.
Saltade cashewnötter är asgott!
Popcorn med olika kryddor på, aromat eller ostkrydda eller så! Mmm =D
Ååh, parmesan eller någon annan salt oss skuren i små bitar. Sockerärter, sugarsnaps, morötter eller gurka att doppa i dipp (vi kör antingen med hummus eller gräddfil blandat med salt och dill).
Lantchips med creme fraiche och ABBAs löjrom.
Lantchips eller crutonger (fast runda och platta istället för kuber), vilket som går bra.
Fruktsallad, ex. jordgubbar med vaniljkräm.
Chokladdoppade jordgubbar/chokladdoppad frukt i övrigt.
Toast skagen med vitlöksbröd.
Popcorn m. popcornkrydda.
Chips och dip är naturligtvis en favorit också men popcorn, frukt och löjrom m. creme fraiche är mina favoriter =)
Lantchips (salt) eller lösgodis (surt och saltlakrits)
Cola light
och ölkorv..
Ibland blomkål med dipp.
och ibland kakbitarna i Ben & Jerrys :D
+