• Lisette 210

Någon som är mer som mig?

Jag känner inte någon riktig connection med dom mammor som är i min ålder som jag träffat på. (Jag är 18)
    Dom sätter inte barnen först, dom pratar hellre om att festa dricka m.m.
    Det är kul iofs ;) Men jag valde ändå att bli mamma, och då ska jag ändå uppföra mig som en!
    Sett min mamma full EN gång och det var fan hemskt :) Sett andra mammor bete sig äckligt med framför sina barn det kommer jag ALDRIG göra.
    Visst kan man ha kul, men inte framför barnen.
    Undrar om det är någon som har lust att ha kontakt, är roliga ehe, men inte är pundare taaaaack 

• Svar på tråden Någon som är mer som mig?
  • Twinisar

Jag är rolig .. Haha :D inte mamma riktigt än med i aug till två små.. Och sen är jag inte 18 heller. Är 20 men ändå :D

• Lisette 210
    Twinisar skrev 2013-04-03 08:20:12 följande:
    Jag är rolig .. Haha :D inte mamma riktigt än med i aug till två små.. Och sen är jag inte 18 heller. Är 20 men ändå :D
    waah tvillingar!!
    Önskade mig alltid det förr :D va roligt 
  • funhouse

Jag skulle strax fylla 19 när första barnet föddes. Jag har heller aldrig känt att definitionen "ung mamma" passat in på mig. Men det tror jag berodde på att jag aldrig tänkte på att jag var yngre. Vi skaffade inte barn för att vara unga utan för att vi ville ha barn och jag har aldrig känt att jag behöver "bevisa" något.

(Är idag 25 år och har tre barn)

• Lisette 210
    Twinisar skrev 2013-04-03 08:23:10 följande:
    Det ska bli kuligt :) vad har du då? Ålder ? :)
    har en son på 4 månader ;)
  • Twinisar

Haha pojke eller flicka eller hemlis :D jag fick veta idag att jag ska ha en pojke och troligtvis en flicka :)

Svar på tråden Någon som är mer som mig?