• linasägerhej

Men Orka! Nån mer än jag som känner av foglossning!!??

Är på ruvardag 6 på vårt Sjuttielfte IVF-försök. Och som vanligt svämmar jag över av symptom.. Jag har oerhört ont i brösten, är förstoppad, har ont/känner trötthet i länden och det drar i äggstockarna och bränner i livmodern. Ingen huvudvärk eller illamående. DESSUTOM har jag fått känningar av foglossning! Har två barn sedan tidigare, många år sedan nu, och känner tydligt igen känslan! Får ta minimini- steg för att det inte ska smärta till! Dessutom får jag kraftig värk när jag reser mig från en stol eller vänder mig i sängen hastigt. Förstår att det här är symptom på Lutinus-tabletterna. Det är första gången jag fått dom utskrivna. Alltid kört vaggvisan innan.. Man börjar ju fundera på vad man utsätter sin lilla kropp för:) Nån som känner av liknande saker?

• Svar på tråden Men Orka! Nån mer än jag som känner av foglossning!!??
  • Saffransgul

Jag ruvade 2005 och kände mig som en total misär under tiden. Allt kom i kapp och kroppen kändes gravid och tung.
    Hoppas du mår bättre snart.

• Libra1

Hej! Är själv idag på ruvardag 6 och har... Foglossning!!! Jag känner också igen symptomen väl. När har du testdag? Jag har på torsdag. Har lyckats googla till mig att det kan innebära graviditet för det är bara dessa hormoner som kan göra det. Spännande!!! :)

• linasägerhej

Jättespännande Libra!!! Kan berätta att jag plussat och är i V5. 4+4, så det kan absolut ha varit nån gravidhormon som hade ett finger med där! :) Kan oxå berätta att det slutat nu. Så då är man orolig för det istället. Haha Berätta gärna hur det går! :)

• Libra1

Åh grattis. Låter ju positivt. Lovar att återkomma. :)

• Libra1

Hej igen! Hur går det för dig?

Jag fick faktiskt också ett plus. Ett svagt sådant ännu. :D

Har fått en annan smärta i ryggslutet nu. Är rädd att det är något negativt. Eller så blev foglossningen ännu värre. Hur länge satt ditt i?

• linasägerhej

Precis så fick jag med! :) superdupertrött/ont/ kraftlös/molande i ryggslutet. KUL!! Grattis!! :)) Idag är jag i v 5+3 och har precis slutat med vaginaltabletterna. Känner fortfarande av ryggen fast det är betydligt lugnare nu. Svullen om magen och det pickar och sticker i livmodern så man hoppar till ibland! :)

Svar på tråden Men Orka! Nån mer än jag som känner av foglossning!!??