• Erikssons

Var köpa hundfoder på nätet?

Jag brukar köpa hundfoder i butik men det är inte speciellt smidigt nu när jag börjar bli större och större :)

Så antingen får jag köpa mindre förpackningar = oftare resor till butiken och dyrare = dåligt. Jag tänkte istället beställa från nätet, verkar smidigt att få hemleverans. Jag brukar handla på grannbutiken för att de ligger nära och de har en webbshop. När jag surfade runt såg jag att Grizzly Zoo, hade rabatt på det hundfoder som jag tänkte köpa.

Är det någon som har testat att beställa från Grizzly Zoo eller Granngården och vet ifall de är bra?
  • Svar på tråden Var köpa hundfoder på nätet?
  • Leomatte

Jag köper mitt foder till Leo på www.foderboxen.se. Sedan vi började med färskfoder har det blivit en hel del bärande av kartonger från djuraffärer runt om men nu sitter jag hemma vid datorn, klickar i Leos veckomenyer och beställer hem så att jag har foder hemma i en månad. På så sätt får jag det fraktfritt och maten tar bara två lådor i frysen i anspråk (mindre glass hemma men det är bara bra ) Tycker det är suveränt!

• Erikssons

Tack för tipsen! Animail har jag handlat hos flera ggr och ett antal gånger har det blivit förseningar och annat strul så känner inte att jag vill handla där mer :(

Foderboxen har jag faktiskt aldrig hört talas om, ska kika in där! :)

Ingen som har testat Grizzly Zoo eller Granngården då? Bägge har även fysiska butiker nära mig så det skulle kännas tryggt att handla hos dem, så kan man alltid åka in om något skulle bli fel. Måste nog helt enkelt testa på! :) 

• Majken

Jag handlar kattfoder och sand från Bromma Zoo, de har även hundutbud.
    Fri hemkörning vid order där kollit väger +20, vilket det alltid gör för mig (10 kg foder och oftast 20 kg sand)

Svar på tråden Var köpa hundfoder på nätet?