• trollizz

Skitsnack i natten...

Någon mer som  är  ensam hemma och  lite sådär lagom "scared"...

Hör massa ljud runtomkring, utifrån.... Kanske någon vill surra lite för att  få tiden o gå??...

• Svar på tråden Skitsnack i natten...
  • ZaftMonkey

Förslag på samtalsämne kanske? :) här sitter nog flera nattisar än man tror. Själv vaknade jag precis efter en tupplur.

• Parel

Nattis här, får alltid ångest av mörker - nåt trauma från jag var barn.

Vad vill vi prata om? ^^,
    Något ljust och trevligt gärna, annars kryper jag nog iväg :P

• Frontline

Tror du TS får öppna upp och börja med ett ämne innan man kan hoppa på.

Själv är jag inte ensam hemma men jag är ensam vaken då jag nyss kom hem från jobb och har svårt att hoppa isäng bara sådär.

På tal om ljud så har jag faktiskt ett ljud här under kvällen som jag inte kan lokalisera och är väldigt irriterande så jag drog på lite musik på datorn för att slippa höra det...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • trollizz

Samtalsämne? Behöver ni sånt?

Okej, vad blir det för planer i sommar för er? 

• Parel

Har fått sommarjobb och ska ta körkort.
    I slutet av augusti är det campus träff då jag äntligen börjar på högskolan!
    I början av september far min mor och jag till Düsseldorf, Maastricht och Bryssel - ska bli himla kul.

Du då, några planer? :)

• ungmamma 91

Vi "blev med" husvagn i Januari så vi ska på husvagnssemestrar i sommar! Blir Öland till Böda hela familjen, troligen kortvisit på Gotland, sen blir det nog en sväng till Ullared :). Annars ska jag vara mammaledig med minstingen och troligen ska nog min sambo även vara ledig med mig någon vecka också :).
    Någon som varit på Böda Camping?

• ungmamma 91

Jag har kraftiga sömnsvårigheter... Tyvärr! Har testat allt men inget som hjälper, förutom när min sambo är hemma då kan jag sova! Men han jobbar ju borta i veckorna så då blir det så att jag är vaken på natten...

• ZaftMonkey

Jag sitter och funderar på allt jag borde göra Obestämd Jag var hemskt förkyld i Januari och hängde inte med i kursen så bra då så nu har jag en restuppgift som borde göras. Samtidigt har jag en hemtenta så jag funderar på vilken jag vill göra först och drar ut på tiden med slösurfande Oskyldig Inte alltid perfekt.

• trollizz
    Frontline skrev 2013-04-05 01:32:24 följande:
    Tror du TS får öppna upp och börja med ett ämne innan man kan hoppa på.

Själv är jag inte ensam hemma men jag är ensam vaken då jag nyss kom hem från jobb och har svårt att hoppa isäng bara sådär.

På tal om ljud så har jag faktiskt ett ljud här under kvällen som jag inte kan lokalisera och är väldigt irriterande så jag drog på lite musik på datorn för att slippa höra det...

Har du hittat ljudets härkomst?
Svar på tråden Skitsnack i natten...