Varför gjorde han så? Mitt hjärta går sönder..
Jag är så ledsen. Mitt hjärta gör så ont. Har varken ätit eller sovit sen i söndags. Gått ner 7 kg & kissat två ggr på ett dygn. Jag måste få någon slags förståelse för varför han gjorde slut. Hoppas någon orkar läsa och kan komma med råd. Jag kommer aldrig bli lycklig igen... Vi hade en väldigt mysigt förhållande. Var väldigt fina mot varandra, tillsammans o bland familj o vänner. dock var jag hans första flickvän (han var 23) & jag hade en hel del problem under vårt förhållande, så nästan allt fokus las på mig. han fick stötta, bry sig & engagera sig 24/7. jag tänkte faktiskt aldrig på hur han mådde eller vad han ville. i.måndags förra v fjorde han slut, han sa att bråken blev för jobbiga & att han tappade bort sig själv då han hela tiden fick fokusera på att jag skulle må bra. att han hela tiden var orolig för hur jag mådde o om jag skulle vara på bra/dåligt humör. vi pratade hela natten & så säger han slutligen. jag älskar dig & vill försöka. jag kan inte säga hej då. vi försöker en sista gång. veckan som kom var fantastisk & vi gjorde mycket roliga saker. han höll om mig o sa hue mkt han älskade mig. hur han ville att vi skulle klara det här. för att han älskade mig så mycket. Det var tufft för oss men vi ansträngde oss o det var fint. på fredagen skulle han iväg med sin familj till deras landställe. när han släppte av mig hemma var jag rätt.orolig för att han skulle ändra sig. men han tog mina händer och sa "Lita på mig, jag vill det här. jag älskar dig." Sedan hördes vi inte på hela helgen, men på söndagen sa han att han ville ses på måndagen. det kändes konstigt så jag åkte dit. Han sa då att han inte älskar mig på samma sätt utan ville göra slut? Jag frågade honom varför han var atändigt orolig föe att jag skulle vara otrogen & varför han för bara några dagar sedan kollat min telefon OM han nu inte älskade mig men han kunde inte svara. vi gjorde då slut i söndags. Igår fick jag sms av hans mamma som undrade hue jag mådde. fick sedan veta att det var han som bett henne att skicka till mig och fråga. idag ringde hans pappa. han berättade att han är säker på att hans son har känslor för mig, men att han bara inte orkade med alla bråk.. Jag har en känsla av att han säger att han inte älskar mig för att jag ska försvinna. för att han vill komma över mig vilket han inte kan Om jag finns kvar. Förlåt, det blev jävligt långt!!