• Alma1993

snopp/snippa

mina tvillingar 3 år är väldigt inntresserade av snoppar och snippor. vad kallar ni könsorganen?
    pojkarna kikar ofta på sin snopp och drar ofta ner byxorna till dagis personal och till främmande personer vad gjorde ni när barnen gjorde det
    jag kan ju också medge att snopparna stinker  

• Svar på tråden snopp/snippa
  • Queenie70

Varför stinker snopparna på så små barn?

• MeNoLike

Hur många trådar ska du starta?
    Du verkar ha många problem i ditt liv nu

• Alma1993

jag ska inte starta så många trådar till vad har du problem med?

• Dixie

Jag har svårt att tro att TS är på riktigt... Alla hennes trådar ikväll behandlar olika "poppis" trådar .....

MeNoLike skrev 2013-04-07 20:53:49 följande:
    Hur många trådar ska du starta? Du verkar ha många problem i ditt liv nu

MeNoLike skrev 2013-04-07 20:53:49 följande:
    Hur många trådar ska du starta? Du verkar ha många problem i ditt liv nu

• jashrinah

penis eller vagina . men använder samlingsnamnet underlivet när det passar. 

• glassen

Snopp och snippa brukar jag också använda. Blir oroad över din tråd om den är på riktigt. Små barns snoppar stinker inte normalt sett. Du bör kontakta sjukvården och kolla upp om det är någon infektion eller liknande. Dessutom låter det oroande att dina barn springer runt och visar snoppen för främmande personer. Att barn i den åldern är intresserade av sitt kön är inget konstigt i sig, men att de inte förstår i vilka situationer det är ok att visa sig naken är inte bra. Kanske är det så att du behöver ta hjälp av Bup innan problemen accelererar, Du kan väl börja med att prata med barnens förskola och BVC hur de uppfattar pojkarnas beteende kring detta och övrigt gällande barnen. Ser att du startat fler trådar om olika saker, så antingen behöver du mycket hjälp eller också är det fejk.

• 1 barns mamman stina

alma1993, hur kan du vara så ung men samtidigt ha tvillingar och trillingar, osanolikt. Desutom ska inte snoppen stinka på så små barn. Du kanske borde ta dem till bvc så att det inte är någon infektion

• Dixie
    1 barns mamman stina skrev 2013-06-18 17:41:04 följande:
    alma1993, hur kan du vara så ung men samtidigt ha tvillingar och trillingar, osanolikt. Desutom ska inte snoppen stinka på så små barn. Du kanske borde ta dem till bvc så att det inte är någon infektion

Nu har ju Alma avreggat sig, så jag tror ju inte du får några svar.....
  • 1 barns mamman stina
    Dixie skrev 2013-06-18 18:47:44 följande:

Nu har ju Alma avreggat sig, så jag tror ju inte du får några svar.....

oj, det såg jag inte.
Svar på tråden snopp/snippa