• Humlan88

Jägarexamen någon?

I Höstas var jag med min sambo på älgjakten, Jag tyckte att det var jättespännande och sa att jag mycket väl kunde tänka på att ta jägarexamen,

Nu har tanken börjat igen men jag undrar om det finns någon här som tagit jägarexamen?
    Är det svårt?
    Hur länge höll ni på?

Jag tycker det verkar så intressant men ibland känns de som att de vore typ fjantigt av mig att göra det.
    Typ att folk tror att jag gör det bara för att sambon har det.
    Va skulle ni tycka?

• Svar på tråden Jägarexamen någon?
  • Alexis jakt

Klart att du ska ta jägarexamen!

På våra kurser, Svensk Jägarexamen, kommer det mängder av personer som inte nödvändigtvis vill skjuta djur utan de vill lära sig om djur, natur och viltvård!

Jägarexamen idag handla inte bara om jakt utan även om samspelet mellan människan och djuret samt naturens inverkan på djurlivet.

Boka en plats på www.jagarexamen.se så lovar jag dig att du inte blir besviken.

http://www.jagarexamen.se/jagarexamen.html kan du läsa mer om vad som gäller för jägarexamen i allmänhet.

Du kan även kolla in vår informationsvideo på Youtube:

">

Välkommen!

Alexis 
  • Humlan88
    Alexis jakt skrev 2013-04-08 12:23:29 följande:
    Klart att du ska ta jägarexamen!

På våra kurser, Svensk Jägarexamen, kommer det mängder av personer som inte nödvändigtvis vill skjuta djur utan de vill lära sig om djur, natur och viltvård!

Jägarexamen idag handla inte bara om jakt utan även om samspelet mellan människan och djuret samt naturens inverkan på djurlivet.

Boka en plats på www.jagarexamen.se så lovar jag dig att du inte blir besviken.

www.jagarexamen.se/jagarexamen.html kan du läsa mer om vad som gäller för jägarexamen i allmänhet.

Du kan även kolla in vår informationsvideo på Youtube:

" rel="nofollow" target="_blank">

Välkommen!

Alexis 
    Tack :D Ja jag känner mest att jag vill lära mig mer och svenska djurlivet och så !
  • Uranus
    Humlan88 skrev 2013-04-08 12:27:23 följande:
    Tack :D Ja jag känner mest att jag vill lära mig mer och svenska djurlivet och så !
    Utbildningen är Jägarexamen är framför allt en utbildning i djur och natur. Jakt och skytte är bara en del av det. 

Svar på tråden Jägarexamen någon?