• Anonym (Fia)

Rädd så man kissar på sig...

Har du blivit det någon gång, på riktigt?

Jag har kissat på mig av rädsla två gånger. En gång när jag var vuxen och blev hotad av en lös pitbullhund och en gång när jag var barn och skulle få smisk av pappa i källaren. Jag kommer inte ihåg vad jag gjort för hemskt, för han brukade aldrig slå mig, men jag minns att jag kissade på mig på vägen ner i källaren.

Men händer det andra också? Känns som om jag är ensam om det.

• Svar på tråden Rädd så man kissar på sig...
  • Fia 28

Nej det har aldrig hänt. Troligtvis är det vanligare att det händer barn.

• Anonym (Karin)

Ja det har hänt mig. En gång när jag blev inträngd i stallet av en galen häst som sparkade efter mig (var 12 år) och en annan gång när min pappa slog mig. Liknande din situation alltså. Det är nog inte helt ovanligt. Man tömmer blåsan instinktivt vid starka skräckupplevelser.

• Anonym (Fia)
    Anonym (Karin) skrev 2013-04-08 13:24:48 följande:
    Ja det har hänt mig. En gång när jag blev inträngd i stallet av en galen häst som sparkade efter mig (var 12 år) och en annan gång när min pappa slog mig. Liknande din situation alltså. Det är nog inte helt ovanligt. Man tömmer blåsan instinktivt vid starka skräckupplevelser.

Det var ju (nästan) lustigt vad lika erfarenheter.
  • Anonym (Karin)
    Anonym (Fia) skrev 2013-04-08 13:28:09 följande:

Det var ju (nästan) lustigt vad lika erfarenheter.

Jag såg det också efter att jag postat! Tyvärr fick jag ofta stryk av min pappa som barn, det var en stor skillnad.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Karin) skrev 2013-04-08 13:33:00 följande:
    Jag såg det också efter att jag postat! Tyvärr fick jag ofta stryk av min pappa som barn, det var en stor skillnad.

Jobbigt. Vad kom det sig?
  • straw2008

En gång som 13 åring då min granne jagade mig o trängde in mig i ett hörn. Trodde han skulle slå ihjäl mig.

I kinamockaskogen.....
  • Anonym (Fia)
    Anonym skrev 2013-04-08 13:35:43 följande:
    fy fan vilka hemska pappor!

Min pappa var väldigt snäll för det mesta, det var bara den där gången... Jag tror jag kom i chock.
  • Anonym (Fia)
    straw2008 skrev 2013-04-08 13:37:03 följande:
    En gång som 13 åring då min granne jagade mig o trängde in mig i ett hörn. Trodde han skulle slå ihjäl mig.

Varför jagade han dig?
  • Anonym

Jag kan seriöst kissa i byxorna när jag blir rädd, om någon smyger sig på mig och skrämmer mig bakifrån till exempel. Jag har världens svagaste blåsa. Skulle behöva gå med blöja. :)

Svar på tråden Rädd så man kissar på sig...