• Anonym (Fake)

Vad tycker du om oss som köper kopior av louis vuitton, guess, gucci osv?

Jag köper bara fejkväskor av stora, dyra märken.
    Är lite nyfiken på vad du tycker om sådana som oss, som köper kopior av märken nämnda i rubriken och andra dyra märken.
    Är det WT?
    Bryr du dig inte?
    Undrar du kanske varför man, om man inte har råd med äkta, vill gå runt med fejk?
    Tycker du att det är coolt att köpa fejk? 

• Svar på tråden Vad tycker du om oss som köper kopior av louis vuitton, guess, gucci osv?
  • Zayco

Jag bryr mig inte om vad andra har för kläder eller märkesväskor på mig, jag däremot skulle inte använda mig av fejk eftersom jag inte stödjer den sorts industrin och för att dom har sämst kvalité. 

• susannapanna

Jag bryr mig egentligen inte. Men eftersom du frågar:  

Jag äger bland annat en äkta Louis Vuitton, men skulle jag inte haft råd att unna mig den så skulle jag hellre köpt en billigare "äkta" väska från t ex Guess. Jag uppskattar det arbete som designern bakom en väska eller pryl (oavsett pris) lagt ned och vill stödja det genom mitt köp. 

WT vet jag inte, men... jo... det skulle jag kanske tycka. Fast vem vet om en väska är äkta även vare sig den bärs med träningsoverall eller kostym...? Ingen, egentligen. För mig avgör känslan av kvaliteten.  

Svar på tråden Vad tycker du om oss som köper kopior av louis vuitton, guess, gucci osv?