• Stephanie91

resevagn till 4-5 månaders bebis?

Hej, jag är lite Lost angående resevagn till resa på gran Canaria med min lille som kommer vara mellan 4-5 månader när vi åker. Just nu har jag en kombivagn som är stor och klumpig så den kommer inte att funka. Har funderat på en Chicco liteway. Dock trivs jag inte så värst med min nuvarande så funderar även på om jag ska sälja den och skaffa en ordentlig sittvagn om det finns ngn jag kan ha till lillen. Eller om ni har ngt annat förslag så går det bra! Vill helst ha med svängbara hjul .

• Svar på tråden resevagn till 4-5 månaders bebis?
  • Dixie

Vi har en quinny zapp xtra, den kan man vända både fram och bakåt, bra när man åker med liten!

• Stephanie91

Funderar på en quinny zapp xtra, men är det mer "extra" vagn eller kan man ha den hela tiden, som man använder en scooter?

• mikroE

Vi har beställt en Zapp Xtra men den har inte kommit än, dock har jag provkört en. Jag skulle säga att den funkar bra att använda hela tiden så länge det är barmark men det är ingen vintervagn. För att vara en sulky tycker jag den verkar stadig. 

• hannis

Har du kikat på babyjogger city versa? Vändbar, smidig, lätt och passar både bebis och större barn. Den kan du lätt ha som enda vagn om du vill sälja din nuvarande vagn.

Svar på tråden resevagn till 4-5 månaders bebis?