Kan framkalla läskiga personer i lägenheten, jätteobehagligt!
Detta är så obehagligt! Och det kanske finns fler som har det såhär, jättemärkligt är det med.
När jag låg i sängen och sov så kan halva min kropp vara vaken samtidigt, alltså att halva hjärnan 50 % är i drömtillstånd och halva hjärnan är i 50% fullt vaket tillstånd.
Så jag drömde samtidigt som jag var vaken, jag ansåg att jag hade vaknat och skulle resa mig från sängen men kände att halva kroppen var "gone" i sömnläge, så när jag kollade ut mot hallen så ser jag en gubbe i svart kostym med en vit mask för ansiktet som går sakta mot mig i sovrummet!
Jag får panik och försöker resa mig från sängen och greppar i saker för att komma upp! Men jag kommer ingenstans eftersom halva hjärnan fortfarande drömmer!!
Det är HEMSKT och fruktansvärt obehagligt! Så kommer mannen med masken för ansiktet in i sovrummet och jag kan riktigt känna hur fort mitt hjärta slår av rädsla, och så tittar han bara på mig och jag försöker få hela kroppen att bli vaken helt men det går inte!
Slutar alltid med att jag somnar bort helt igen och drömmer på riktigt, ingen vakenhetsdröm , och nu när jag vaknade på riktigt så ligger det prylar överallt på golvet som jag försökte få tag i när mannen gick gåendes mot mig!
Fler som varit med om detta?! Riktigt obehagligt är det när halva kroppen är avstängd !!