• Anonym (fattig)

Rabatt på sommarnöjjen

Hej!
    Jag försöker planera sommaren men det ser ut att bli en fattig historia. Jag studerar, maken är arbetslös och vi har två barn. Vi skulle vilja komma iväg på något roligt för barnens skull, tex leksand sommarland, furuvik eller något däromkring så vi inte behöver åka så långt. Men inträden osv blir ganska dyrt, vi är ju ändå 4 personer... Så jag undrar om någon vet om det finns/brukar finnas rabatter man kan använda. Vet att ica hade till furuvik förra året men hittar inget nu...

Så tips mottages tacksamt. Både på aktiviteter och rabatter Solig

• Svar på tråden Rabatt på sommarnöjjen
  • Anonym

Minns att många av mina bästa barndomsminnen handlar om att bada vid badstranden, utflykter till mormor och att bygga trädkojor... lådbil med gamla barnvagnshjul... sådana saker. Man måste inte resa.

• Anonym (fattig)
    Anonym skrev 2013-04-09 18:10:46 följande:
    Minns att många av mina bästa barndomsminnen handlar om att bada vid badstranden, utflykter till mormor och att bygga trädkojor... lådbil med gamla barnvagnshjul... sådana saker. Man måste inte resa.
    Ja så är det ju absolut! Men jag är ledig 10 veckor (sommarlov) så vi skulle vilja komma iväg på något "riktigt" i alla fall
  • Tant Prysselius

ICAs sommarrabatter för i år har inte kommit än, så rabatt därifrån till Furuvik kanske kommer. 

När fyller barnen år? Önska inträde av mor- och farföräldrar istället för en massa prylar. Det gjorde vi en jul då det var knapert så då fick barnen ett tio-kort till leklandet, mycket lyckat!