Tråkigt sex o dåliga handjobs+avsugning
Jag och min sambo har varit tillsammans länge. Vi har haft väldigt regelbundet sex, men de senaste månaderna har det blivit allt längre mellan gångerna. Nu har vi sex ungefär en gång var 10:e dag. Min sambo har jobb/pendlar i princip dygnet runt i 5 dagar, och sedan är han helt ledig 6 dagar. Jag förväntar mig inte att vi ska ha sex de 5 dagar han jobbar då han i princip äter och går och sover.
Vårt sexliv idag består av samma ställningar på samma plats. Det vill säga missionären, doggy och att jag rider honom. Alltid samma sak. Vi båda är döless på det här och har därför inte sex lika ofta längre.
Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips på ställningar! Det mesta går nog hem hos oss, bara det inte innefattar typ analsex, fisting eller kiss/bajslekar.. Utöver tips om ställningar tar jag mer än gärna emot tips om platser att ha sex på (platser i lgh eller utomhus, offentligt, etc.) Tycker ni att vi ska köpa speciella klädesplagg eller andra roliga prylar som kan hotta till sexet? Jag har en klitorisvibrator som vi använder ibland.
Slutligen vill jag säga att jag är riktigt URDÅLIG på att suga av min karl, likaså att runka av honom. Eftersom jag är så dålig på det tar jag heller inte initiativet att göra det. Det är inte så att jag inte vill, jag vill jättegärna kunna tillfredsställa honom på de sätten också. Men det går inte bra.. Till saken hör att han är omskuren vilket gör det lite svårare (jag antar det, han är den enda jag haft sex med).
Skulle vara supertacksam om ni hjälpte mig / oss!
Alltså detta får ni tipsa om:
Sexställningar
Avsugning + "avrunkning"
Platser
Kläder?
Sexleksaker
Andra prylar för sexlivet...
Kommer ni på nåt annat, säg till bara! Jag och min sambo är inte blyga för varandra. Vi har bara sjukt dålig fantasi :)
MVH Slentriansexare