• Anonym (slentriansexare)

Tråkigt sex o dåliga handjobs+avsugning

Jag och min sambo har varit tillsammans länge. Vi har haft väldigt regelbundet sex, men de senaste månaderna har det blivit allt längre mellan gångerna. Nu har vi sex ungefär en gång var 10:e dag. Min sambo har jobb/pendlar i princip dygnet runt i 5 dagar, och sedan är han helt ledig 6 dagar. Jag förväntar mig inte att vi ska ha sex de 5 dagar han jobbar då han i princip äter och går och sover.

Vårt sexliv idag består av samma ställningar på samma plats. Det vill säga missionären, doggy och att jag rider honom. Alltid samma sak. Vi båda är döless på det här och har därför inte sex lika ofta längre.

Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips på  ställningar! Det mesta går nog hem hos oss, bara det inte innefattar typ analsex, fisting eller kiss/bajslekar.. Utöver tips om ställningar tar jag mer än gärna emot tips om platser att ha sex på (platser i lgh eller utomhus, offentligt, etc.) Tycker ni att vi ska köpa speciella klädesplagg eller andra roliga prylar som kan hotta till sexet? Jag har en klitorisvibrator som vi använder ibland.

Slutligen vill jag säga att jag är riktigt URDÅLIG på att suga av min karl, likaså att runka av honom. Eftersom jag är så dålig på det tar jag heller inte initiativet att göra det. Det är inte så att jag inte vill, jag vill jättegärna kunna tillfredsställa honom på de sätten också. Men det går inte bra.. Till saken hör att han är omskuren vilket gör det lite svårare (jag antar det, han är den enda jag haft sex med).

Skulle vara supertacksam om ni hjälpte mig / oss!

Alltså detta får ni tipsa om:

Sexställningar
    Avsugning + "avrunkning"
    Platser
    Kläder?
    Sexleksaker
    Andra prylar för sexlivet... 

Kommer ni på nåt annat, säg till bara! Jag och min sambo är inte blyga för varandra. Vi har bara sjukt dålig fantasi :)

MVH Slentriansexare 

• Svar på tråden Tråkigt sex o dåliga handjobs+avsugning
  • Afe

Hej...det finns mycket info på internet om olika ställningar tom det finns porr video där ni kan se på video annars leta efter Kamasutra...sen det spelar ingen roll om att han är omskuren det går o runka lika bra. jag själv är omskuren så jag vet att det inga problem att runka....

• Anonym (Sug)

Låt det inte avskräcka dig att du är "dålig" på avsugningar. Det måste knappast bli så att han kommer för att det ska vara trevligt. Ett litet tips kanske, eller inte, haha. Men vi hade en helt underbar kväll där jag sög av honom i ca fem timmar till och från. Han satt i skön fåtölj och vi hade lite vin och öl, satt och småprata om sex och sådant trevligt medan jag retades. Massor av glid, runk, sug, slick osv. Man måste inte alltid ha ett mål som att komma. Man kan ha trevligt för stunden med. Glad

Och om han nu inte är speciellt känslig så får du nog jobba lite mer än med en karl som är lite mer känslig. Flört Sambon här är tex väldigt glad i när jag skiftar mellan olika saker som att suga, runka, massor av glid, ha hela pungen i munnen samtidigt som jag runkar etc etc.

Hitt på nått. Flört

Anonym (Sug) skrev 2013-04-09 18:03:37 följande:
    Låt det inte avskräcka dig att du är "dålig" på avsugningar. Det måste knappast bli så att han kommer för att det ska vara trevligt. Ett litet tips kanske, eller inte, haha. Men vi hade en helt underbar kväll där jag sög av honom i ca fem timmar till och från. Han satt i skön fåtölj och vi hade lite vin och öl, satt och småprata om sex och sådant trevligt medan jag retades. Massor av glid, runk, sug, slick osv. Man måste inte alltid ha ett mål som att komma. Man kan ha trevligt för stunden med. Glad

Och om han nu inte är speciellt känslig så får du nog jobba lite mer än med en karl som är lite mer känslig. Flört Sambon här är tex väldigt glad i när jag skiftar mellan olika saker som att suga, runka, massor av glid, ha hela pungen i munnen samtidigt som jag runkar etc etc.

Hitt på nått. Flört
    Låter som att ni hade det härligt. ;)

Jag har nog för mycket prestationsångest helt enkelt. Och som man säger; övning ger färdighet! 
  • Afe

Du kommer o bli bättre som du sa med övningar :) annars jag tror inte att det finns dålig runkning eller dålig avsugning.

Afe skrev 2013-04-09 18:32:17 följande:
    Du kommer o bli bättre som du sa med övningar :) annars jag tror inte att det finns dålig runkning eller dålig avsugning.
    Nä, det är sant. Det är väl kanske inte så att jag är dålig, jag är helt enkelt inte bra. Det blir inte så skönt för min karl som jag önskade.

Ingen som har några mer handfasta tips på hur vi ska komma ur vårat slentrianmässiga sexliv?
  • Tom Araya
    Sexställningar: Ridning kan ju varieras mycket, kvinnan på huk eller knä, framåtlutad, upprätt eller bakåt lutad, ansiktet mot eller från.
    Även variationer på missionären finn beroende på hur hon ligger, hur hon har benen, hur han står/knästår/ligger.
    Prova att ligga på rygg på köksbordet.
    Bakifrån kan ni variera genom att du ligger mer på mage istället för att stå på alla fyra.
    Andra ställningar kan vara skeden.

Avsugning + "avrunkning" Öva, öva, öva säger jag bara, annars blir du aldrig bra.

Platser: Sängen, golvet, soffan, köksbordet, köksbänken, köket, vardagsrummet, badrummet, tvättstugan, källaren, bilen, sommaräng, badstrand, sommaräng....

Kläder? Förutom det rent uppenbara som snygga och sexiga trosor, bh och kalsonger...
    Korsett, strumpor (stayups, stickade knästrumpor, nylon- eller nätstrumpor med band och hållare), högklackade skor eller stövlar, kjol, klänning, arbetskläder/kostym/uniform (för honom om hon tänder på det), kappa med strumpor och stövlar utan något under.

Sexleksaker: Vibratorer, stavar och dildos av olika slag. Butplug (om man gillar det).

Andra prylar för sexlivet...: Massageolja att ge varandra erotisk helkroppsmassage med.
  • Anonym (Sug)

Gå loss lite. Det måste ju inte alltid vara mysigt. :) Hade också prestationsångest förr.

Tom Araya skrev 2013-04-09 18:49:08 följande:
    Sexställningar: Ridning kan ju varieras mycket, kvinnan på huk eller knä, framåtlutad, upprätt eller bakåt lutad, ansiktet mot eller från.
    Även variationer på missionären finn beroende på hur hon ligger, hur hon har benen, hur han står/knästår/ligger.
    Prova att ligga på rygg på köksbordet.
    Bakifrån kan ni variera genom att du ligger mer på mage istället för att stå på alla fyra.
    Andra ställningar kan vara skeden.

Avsugning + "avrunkning" Öva, öva, öva säger jag bara, annars blir du aldrig bra.

Platser: Sängen, golvet, soffan, köksbordet, köksbänken, köket, vardagsrummet, badrummet, tvättstugan, källaren, bilen, sommaräng, badstrand, sommaräng....

Kläder? Förutom det rent uppenbara som snygga och sexiga trosor, bh och kalsonger...
    Korsett, strumpor (stayups, stickade knästrumpor, nylon- eller nätstrumpor med band och hållare), högklackade skor eller stövlar, kjol, klänning, arbetskläder/kostym/uniform (för honom om hon tänder på det), kappa med strumpor och stövlar utan något under.

Sexleksaker: Vibratorer, stavar och dildos av olika slag. Butplug (om man gillar det).

Andra prylar för sexlivet...: Massageolja att ge varandra erotisk helkroppsmassage med.
    Oj, tacktack! Skrattande

Mer tips mottages gärna!
  • Anonym

Jag och min man har övat rätt mycket. Det är sexigare än det låter. Han talar om vad och hur jag ska göra och när. Jag har visat honom hur jag vill att han ska ta på mig. Han kommer oftast inte när jag suger av honom men han tycker att det är skönt ändå så jag gör det en liten stund och sen använder jag handen eller så kommer han i mig.

• ZaftMonkey

Har du iPhone? Det finns flera bra Kama sutra-appar. ( till exempel en som heter iKamasutra.) Där kan man hitta jättebra tips och ställningar! :D Dessutom kan man "spela" med dem genom att "slumpa" fram ställningar, det brukar gå hett till här hemma när den dyker upp ;)

Svar på tråden Tråkigt sex o dåliga handjobs+avsugning