Fem generationer
Hej!
Vi är nu fem levande generationer, det är väl ganska ovanligt?
Finns det några fler här på familjeliv som är det?
(det ligger en bild på oss i mitt bildgalleri om nån är nyfiken)
Kram Jennie
Hej!
Vi är nu fem levande generationer, det är väl ganska ovanligt?
Finns det några fler här på familjeliv som är det?
(det ligger en bild på oss i mitt bildgalleri om nån är nyfiken)
Kram Jennie
När min dotter föddes-00 så var det 5 generationer på min mans sida.Varav gamlagamlafarmor var 105 år.
Hon dog sen dec-01 samma dag som vår son föddes.
Vi var nära att bli fem generationer! Jag har BF på onsdag och min älskade gammelmormor gick bort i början av juni, 100 år och två månader gammal.
Oj, 105 och 100 år gamla, det var inte dåligt.
Min gammelmormor (Amandas gammelgammelmormor) är 87 år.
Jennie A det låter ungt ni har varit rätt unga allihop i eran släkt när ni fick barn då eller??? *nyfiken*
Vi är också fem generationer i livet. Min lilla Ellie är nu tre mån och min gammelfarmor är 94 år.
vi skulle ha varit 5generationer men min gammelmormor dog när hon vara *bara* 74.. min mormor är i dag bara 61 så vem vet hon (förhoppningsvis) lever när min son får barn..(ps alla på min mammas sida har fått barn vid 20års åldern utom min mammas syskon men mamma höll på *traditíonerna* jag med för den delen
Vi är oxå fem generationer..Alla lever än så länge
Wow! Passa på att samla alla generationerna på ett kort.
Det gjorde vi för 4 år sedan när min första dotter föddes. Det är rätt så roligt. Tyvärr så kommer vi ju inte att bli 6 generationer då min gammelmormor inte kommer leva riktigt så länge till men vi blir nog 5 generationer när min första dotter får egna barn då min farmor är rätt "ung". Hon är inte ens pensionär ännu.
Vi hade dubbla fem generationer!
Det var mina kusinbarn (systrar) som fick barn med någon månads mellanrum (mina kusinbarns barn). De fotades och hamnade i tidningen...
Är kanske inte vanligt, men inte jättevanligt heller...
fem generationer här me
vi är oxå fem generationer ...älsdsta är runt 78 och yngsta är 7 veckor