• MartinaL86

    Andragångsmammor med BF i Juni 2013 - Skåne

    Hej alla fina där ute.

    Det finns säkert ett antal grupper där ute som redan har startats, och jag känner mig rätt så sent på det men tänkte därför försöka starta upp en ny grupp för oss andra gångs föräldrar/föderskor som har BF nu i sommar. 

    Martina heter jag, är 26 år, gift och har en dotter på 3 år.
    Vi bor i Löddeköpinge, lite utanför Malmö.    

    Vi väntar nu en till liten familjemedlem som är beräknad till den 6/6 och som dem kunde se på UL så är det en liten pojke denna gång.

    Hoppas att det är fler som vill hoppa in i denna tråd för det skulle verkligen vara roligt att följas åt och gärna ses när våra små kommer till världen. Alltid skönt att ha en liten "mammagrupp" att kunna falla tillbaka till :)     

    Besök gärna min blogg också där jag skriver om allt mellan familjeliv, all "hinna med tid" och mycket om den nya gravditeten maella.blogg.se

    Har ni några frågor så är det bara att höra av er.

      

       


  • Svar på tråden Andragångsmammor med BF i Juni 2013 - Skåne
  • MartinaL86
    MartinaL86 skrev 2013-04-10 15:53:14 följande:
    Hej alla fina där ute.

    Det finns säkert ett antal grupper där ute som redan har startats, och jag känner mig rätt så sent på det men tänkte därför försöka starta upp en ny grupp för oss andra gångs föräldrar/föderskor som har BF nu i sommar. 

    Martina heter jag, är 26 år, gift och har en dotter på 3 år.
    Vi bor i Löddeköpinge, lite utanför Malmö.    

    Vi väntar nu en till liten familjemedlem som är beräknad till den 6/6 och som dem kunde se på UL så är det en liten pojke denna gång.

    Hoppas att det är fler som vill hoppa in i denna tråd för det skulle verkligen vara roligt att följas åt och gärna ses när våra små kommer till världen. Alltid skönt att ha en liten "mammagrupp" att kunna falla tillbaka till :)     

    Besök gärna min blogg också där jag skriver om allt mellan familjeliv, all "hinna med tid" och mycket om den nya gravditeten maella.blogg.se

    Har ni några frågor så är det bara att höra av er.

      

       
    Är där ingen där ute? :S  
  • Lusse8

    Jo, jag är här! Flört

    Vi fick vår andra dotter nu i juni och har en kicka på två sedan tidigare. Tycker det hade varit kul att träffa andra med två barn också.

    Hör av dig om du vill ses eller om du redan hittat en schysst grupp man kan hänga på i... Glad

  • EvaÖman

    Jooo här har ni en till Skåning. 

    Vecka 6+4 (vad sambon o jag kunde räkna ut det det till o även  barnmorskan som jag pratade med idag) Beräknad till den 4 Juni via internet, men det kan man ju tro på hur man vill. :P

    Detta blir vårt andra barn. Vi har en liten Neo som är född 2009. 

    Första besöket hos barnmorskan är den 25 Oktober.

    Spännande!

    Hur går det för er?  

  • lenasrikard

    hej alla

    här är en tjej som är  31 år väntar första barnet beräknad den 18/6 2014  hälsningar mamma2014 

  • bibi86

    Hejsan...

    Här har ni en till :) Väntar mitt andra barn med BF 2 juni… 

    Har en son sen innan som är född 09… 

    Bor utanför Helsingborg… Vart bor alla? Och hur känns det nu? Är själv i V 16 och denna graviditeten känns det som om jag mår lite sämre än förra :/

Svar på tråden Andragångsmammor med BF i Juni 2013 - Skåne