• Anonym (parfymen)

Vad gillar han för doft?!

Jo, jag har fått en fixidé på dofter och parfymer. Har dessutom nyligen träffat världens trevligaste och snyggaste kille! Vill ha en "signatur"-doft som får honom rikigt på fall (nåja, jag vet att det inte bara beror på doften men jag vet själv hur vikigt det är med att lukta mums).

Så, tjejer, och killer såklart, vilka dofter gillar ni? Och speciellt, vilken har ni använt när ni fått flest komplimanger från männen?? ;)

Kraaaam// C

• Svar på tråden Vad gillar han för doft?!
  • Anonym

Ingen parfym alls. Luktar bäst.

• Anonym

Jag är så tråkig att jag aldrig har parfym på mig.
    Ska jag på fest brukar jag använda en violstick från Lush 

• Anonym ()

Schampoo, schampoo och åter schampoo.
    Doftar ditt hår gott av inpackningar, eller något balsam så kommer du definitivt lukta intressant och inbjudande! ;)

Jag personligen har fått flest komplimanger när jag använt en hårprodukt som heter Exodus.
    Det är en olja man har i hårtopparna i handdukstorrt hår. Det har jag då mitt hår är rätt torrt.
    Luktar otroligt gott!

• Anonym
    Anonym () skrev 2013-04-10 16:19:15 följande:
    Schampoo, schampoo och åter schampoo.
    Doftar ditt hår gott av inpackningar, eller något balsam så kommer du definitivt lukta intressant och inbjudande! ;)

Jag personligen har fått flest komplimanger när jag använt en hårprodukt som heter Exodus.
    Det är en olja man har i hårtopparna i handdukstorrt hår. Det har jag då mitt hår är rätt torrt.
    Luktar otroligt gott!
    ÅÅååh tror jag är lite trött!
    Hårprodukten heter Orofluido! Hahaha
    Läs mer om det här: eleven.se/orofluido-hair-oil-10169.html
  • Anonym

Jag säger också väldoftande hår! Män brukar gilla när man luktar gott, fast utan att de märker det. Jag har använt min favoritdoft som body lotion när jag dejtat och så försiktigt duttat lite parfym i hårfästet i nacken och borstat doften framåt i håret så att det luktar gott.

Svar på tråden Vad gillar han för doft?!